Gå til innhold

Alternativer til Dermalogicas supre Active Moist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dermalogicas Active Moist er jo bare den mest geniale ansiktskremen jeg har vært borti! Den er så lett og ikke fet. Perfekt for min hud. Men nå kommer tvilen sigende; trenger jeg virkelig en så dyr ansiktskrem? Og da er vel svaret nei. Så har dere noen andre som er like bra som denne (altså at du har prøvd Active Moist og funnet en som ligner veldig, men til lavere pris) og vil dele med meg?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Den er ikke dyr på Strawberrynet!

Tror den koster bare rett i overkant av 200 på SN - kan det bli billigere for skikkelig kvalitet? Tror ikke det...

Jeg mener at du ikke kan forvente å få noe like bra som Dermalogica til en lavere pris.

Gjest Myumi
Skrevet

Dermalogica er produkter i særklasse, deres recepter er helt unike og som My skriver så kan du ikke forvente en like god krem til halve prisen. Kvalitet koster, bytt gjerne krem men ikke forvent at den er like god som den du bruker nå.

Skjønner ikke helt hvorfor du skriver "trenger jeg virkelig en så dyr ansiktskrem"- får du dårlig samvittighet av å ta godt vare på huden din?

Skrevet

Hva med noen av Vichy sine kremer?? Jeg har aldri prøvd noen av de produktene, men de har jo fått så mye skryt. Interessert fordi jeg selv bruker Dermalogica Active Moist. Forøvrig kjøper jeg den på lookfantastic.com.

Gjest Cuddly
Skrevet

Når jeg finner produkter som jeg er superfornøyd med er jeg villig til å betale det lille xtra, heller det enn å betale litt mindre for noe jeg blir irritert av hver gang jeg bruker det!

Gjest Myumi
Skrevet
Når jeg finner produkter som jeg er superfornøyd med er jeg villig til å betale det lille xtra, heller det enn å betale litt mindre for noe jeg blir irritert av hver gang jeg bruker det!

Amen!

Skrevet

Jeg elsker den kremen jeg også, til og min sønn bruker den. Om du finner en som er like god og billigere må du si fra men den er perfekt for oss, så da gir vi litt ekstra for det.

Gjest Purple
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Elsker Active Moist, men som student er et begrenset hvor mye penger man kan bruke.

Nå bruker jeg Vichy Oligo 25 (tror den heter noe sånt...). Den er helt OK, men veldig udrøy i forhold til Active Moist. Bruker ei krukke på null komma niks, mens Active Moist varer og varer.

Og når prisen på Vichy er 169 kr, så har jeg egentlig kommet fram til at jeg ikke sparer noe som helst på den. Vil heller si at jeg taper på det. Så jeg har vel bestemt meg for å gå tilbake til Active Moist jeg.

Problemet er bare at jeg er litt skeptisk til å bestille fra internett, etter å ha lest om alle dere som får pakkene stoppet i tollen og sånn. Men det er vel bare å prøve! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bestillt sikkert 20 pk fra SB og LF og aldri blitt stoppet i Stavanger .

Skrevet

Ok, jeg er overtalt! Har nå bestilt meg salonsize active moist fra SB. Det blir ca. 532 kroner, det.. Gruer meg til å se om jeg blir stoppet tollen. Sist var jeg over 200 kroner og måtte betale toll, men siden jeg ikke har faks, så har jeg ikke brydd meg med å få returnert tollavgiften jeg betalte. (for SB gjør jo det, om man fakser inn kvitteringen).

Ellers, så har jeg et tips. Body Shop har småflasker med sånn topp som du trykker på (a la lano-såpe-toppa). Dermed så kommer det ikke så masse ut som på den salonsize active moisten som har relativt svært hull. Lilleflaska kosta 19 kroner, og er veldig praktisk.

Takk for svar alle!

• 1 måned senere...
Skrevet

Finner ikke Active Moist på Strawberrynet, har de den ikke eller er det jeg som er blind? :klø:

Gjest Cuddly
Skrevet
Finner ikke Active Moist på Strawberrynet' date=' har de den ikke eller er det jeg som er blind? :klø:[/quote']

Har merket at de ofte er fri for ting, men det kommer relativt raskt inn igjen - du må bare titte innom med jevne mellomrom.

Jeg bestiller ny forsyning i god tid, tar høyde for dette og extra tid med toll.

Skrevet

:enig_animasjon:

Som jeg skulle sagt det selv, jeg bruker heller aldri opp de "dårlige" produktene, men ender opp med å kjøpe det dyreste og beste alternativet etterpå, som da blir enda dyrere enn om jeg hadde kjøpt det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...