AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Jeg jobber på et av de mest brukte konferansehotellene på østlandet. Har jobbet der i 5 år nå, i ulike stillinger. Satt og snakket litt etter vakten på fredag kveld med et par kollegaer som arbeider med romrengjøring og som nattevakt om at vi er rimelig dissilusjonert om troskap og ærlighet. Det er vanlig at gjestene våre har en overnatting eller to, og da som oftest sammen med kollegaer eller på kurs med andre bekjente. For mange virker det som om dette er et fristed. Denne uken hadde vi et kurs med 60 deltakere fordelt på 60 rom med 1 overnatting. Oppsummeringen, som jeg tror er rimelig vanlig, var at 7 av sengene ikke var brukt, på 2 av rommene lå det brukte kondomer på gulvet (hadde ikke engang giddet å putte de i bosset), på flere andre rom lå det kondompapir på nattbordet og på ett "herre"rom lå det igjen en dametruse og en stayupsstrømpe i sengen. Nattevakten hadde også observert to stykker som hadde tydeligvis hadde koset seg i en sofagruppe på et konferanserom før de gikk hvert til sitt ut på natten. Og dette var et traust halvstatlig norsk selskap, hvor snittalderen på deltakerne sikkert var 40 år. Min erfaring er at det skjer utrolig mye trist utroskap på disse møtene. Regner med at det er mange her som kjenner seg igjen også...... Anonym poster: bc9bed60fd97b0ae2b0065c947a2d255 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Trist, men sant. Jeg har selv mine svin på skogen.. Anonym poster: bc9bed60fd97b0ae2b0065c947a2d255
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Jeg jobber på et av de mest brukte konferansehotellene på østlandet. Har jobbet der i 5 år nå, i ulike stillinger. Satt og snakket litt etter vakten på fredag kveld med et par kollegaer som arbeider med romrengjøring og som nattevakt om at vi er rimelig dissilusjonert om troskap og ærlighet. Det er vanlig at gjestene våre har en overnatting eller to, og da som oftest sammen med kollegaer eller på kurs med andre bekjente. For mange virker det som om dette er et fristed. Denne uken hadde vi et kurs med 60 deltakere fordelt på 60 rom med 1 overnatting. Oppsummeringen, som jeg tror er rimelig vanlig, var at 7 av sengene ikke var brukt, på 2 av rommene lå det brukte kondomer på gulvet (hadde ikke engang giddet å putte de i bosset), på flere andre rom lå det kondompapir på nattbordet og på ett "herre"rom lå det igjen en dametruse og en stayupsstrømpe i sengen. Nattevakten hadde også observert to stykker som hadde tydeligvis hadde koset seg i en sofagruppe på et konferanserom før de gikk hvert til sitt ut på natten. Og dette var et traust halvstatlig norsk selskap, hvor snittalderen på deltakerne sikkert var 40 år. Min erfaring er at det skjer utrolig mye trist utroskap på disse møtene. Regner med at det er mange her som kjenner seg igjen også...... Anonym poster: bc9bed60fd97b0ae2b0065c947a2d255 Det er svin på skogen overalt men det er ikke sikkert at alle som hadde sex i natt på hotellet ditt hadde kone / mann hjemme. Single reiser også på konferanser ... Anonym poster: ffdf0ee405a648a4f59918a565f9f808 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Så du har sjekket sivil status til alle disse? Det er nok like sannsynlig at mange av disse var single og knullet en kollega. Synes det høres fantastisk deilig ut jeg. Anonym poster: 3cf8eec34ac024a3c8d494b65dc8e951
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Hvordan vet du sivilstatusen til disse menneskene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå