jente168 Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Forloveden min har mange jentevenner, ikke noe galt i og for seg - men jeg stusser over måten han snakker/tekster med de på. Grunnen til at jeg stusser er at måten han snakker/tekster med de på er utrolig lik måten han snakker/tekstet med meg på, før vi ble sammen. Jeg har tatt opp dette med han før, men synes ikke det har forandret seg. Er dette noe å bry seg om?
Gjest Gjst Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Forloveden min har mange jentevenner, ikke noe galt i og for seg - men jeg stusser over måten han snakker/tekster med de på. Grunnen til at jeg stusser er at måten han snakker/tekster med de på er utrolig lik måten han snakker/tekstet med meg på, før vi ble sammen. Jeg har tatt opp dette med han før, men synes ikke det har forandret seg. Er dette noe å bry seg om? Altså han flørter? Trenger bekreftelser? Men her hos KG er dette heeeelt normalt og legitimt. (jeg hadde ikke taklet det).
jente168 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2013 Jeg oppfatter det som flørting, men han sier det er sånn han alltid har snakket med dem. Jeg har som sagt tatt dette opp med han før - uten at det har skjedd noen endringer. Han har vært venner med disse jentene/damene lenger enn han har kjent og vært sammen med meg, og han nekter for at han er, eller tidligere har vært, forelsket/interisert i disse jentene/damene som noe mer enn venner.
jente168 Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2013 Forloveden min har mange jentevenner, ikke noe galt i og for seg - men jeg stusser over måten han snakker/tekster med de på. Grunnen til at jeg stusser er at måten han snakker/tekster med de på er utrolig lik måten han snakker/tekstet med meg på, før vi ble sammen. Jeg har tatt opp dette med han før, men synes ikke det har forandret seg. Jeg oppfatter mye av kommunikasjonen mellom han og disse vennene som flørting, men han sier det er sånn han alltid har snakket med dem. Han har vært venner med disse jentene/damene lenger enn han har kjent og vært sammen med meg, og han nekter for at han er, eller tidligere har vært, forelsket/interisert i disse jentene/damene som noe mer enn venner. Er dette noe å bry seg om? Hvordan bør jeg reagere - vil liksom ikke være "hun hysteriske eller sjalu dama".
Gjest CB Skrevet 21. januar 2013 #5 Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde samme situasjon for et år siden ca med typen min. Da hadde han mange jentevenner som han likte å snakke med. Også leste jeg meldingene og han sa liksom hvor søte og fine de er. Det mener jeg man bare sier til kjæresten sin. Så jeg ble sur og sa det såret meg veldig! Dette er noe jeg aldri glemmer, fordi det holdt på en lang periode og jeg visste ikke at han snakket søtt med 4-5 jenter jeg ikke visste hvem var engang. Hvis DU reagerer på hvordan han snakker med jentevennene dine så har du all grunn til å si ifra, og ja du burde bry deg fordi det er ikke greit hvis du ikke synes det er greit. Kjæresten min snakker såvidt med jenter nå, og de samtalene jeg såvidt har sett han har hatt har han nesten ikke turt å skrive smilefjes, så han skjønte VIRKELIG alvoret og trodde ikke han var så flørtete før jeg sa ifra søtt
Gjest Katten. Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 Vil du være dama som tvinger kjæresten til å endre hvordan han kommuniserer med sine venner? 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Vil du være dama som tvinger kjæresten til å endre hvordan han kommuniserer med sine venner? Enten det eller jenta som er sammen med han som flørter med alle og ikke virker seriøs med kjæresten sin. Anonym poster: dbd31e655d6e01347e7c48e1b2027ba2
I Grosny Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Forloveden min har mange jentevenner, ikke noe galt i og for seg - men jeg stusser over måten han snakker/tekster med de på. Grunnen til at jeg stusser er at måten han snakker/tekster med de på er utrolig lik måten han snakker/tekstet med meg på, før vi ble sammen. Jeg har tatt opp dette med han før, men synes ikke det har forandret seg. Jeg oppfatter mye av kommunikasjonen mellom han og disse vennene som flørting, men han sier det er sånn han alltid har snakket med dem. Han har vært venner med disse jentene/damene lenger enn han har kjent og vært sammen med meg, og han nekter for at han er, eller tidligere har vært, forelsket/interisert i disse jentene/damene som noe mer enn venner. Er dette noe å bry seg om? Hvordan bør jeg reagere - vil liksom ikke være "hun hysteriske eller sjalu dama". Han er som han er, og kommuniser som han gjør. Han snakket sikkert hyggelig med jentene før han traff deg, og det er ikke naturlig for han å slutte med det. Det er du som har valgt en sjarmerende gutt. På godt og vondt.
Gjest Tekola Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 To tråder med samme tema og innhold er flettet sammen. Tekola, mod.
jente168 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2013 Jeg hadde samme situasjon for et år siden ca med typen min. Da hadde han mange jentevenner som han likte å snakke med. Også leste jeg meldingene og han sa liksom hvor søte og fine de er. Det mener jeg man bare sier til kjæresten sin. Så jeg ble sur og sa det såret meg veldig! Dette er noe jeg aldri glemmer, fordi det holdt på en lang periode og jeg visste ikke at han snakket søtt med 4-5 jenter jeg ikke visste hvem var engang. Hvis DU reagerer på hvordan han snakker med jentevennene dine så har du all grunn til å si ifra, og ja du burde bry deg fordi det er ikke greit hvis du ikke synes det er greit. Kjæresten min snakker såvidt med jenter nå, og de samtalene jeg såvidt har sett han har hatt har han nesten ikke turt å skrive smilefjes, så han skjønte VIRKELIG alvoret og trodde ikke han var så flørtete før jeg sa ifra søtt En av disse jentevennene hans snakket om at hun hun var begynt å trene igjen for hun måtte finne bikiniformen, han svarte" finne fram sprettrompa? Trodde du alltid hadde bikiniformen, jeg " En annen jente deler han så og si hver minste detalj med, snakker med henne hver dag(både på meld. og av og til på telefon, og skriver ting som "vi er så like, vi ". Føler han trekker fram områder der de to er like og jeg og han er ulike. Han sier heller ikke at han snakker med disse jentene, jeg kan spørre hvem han tekster med eller hvem som ringte, og da svarer han at det var en av kompisene. Så det er tydelig at han ikke vil at jeg skal vite at han snakker med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå