Miss Lucky Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Har kjøpt meg proteinpulver, som vistnok skulle være god på smak i følge de som har peiling. Har blandet det med vann, noe som smakte jævlig, og har også prøvd å blande det med bær til en slags smootie, smakete fælt det også. Så noen som har noen tips om hva annet jeg kan bruke det i ? Eller må jeg bare tvinge det nedpå ?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Prøv melk. Anonym poster: 27597e07f485e583d442d62de5151512
orgus Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Melk! Vet at lunket vann liksom skal være det mest optimale, men har til dags dato ikke funnet NOE proteinpulver som smaker i nærheten av "ok" en gang sammen med vann. Så bruk mellom 0,5 til 1dl melk pr scoop pulver. Kan også bruke bær og is for å gjøre det til en smoothie/milkshake innimellom for litt variasjon.
Gjest Sitronkake Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Hvilken smak er det på pulveret? Hvis det er nøytralt eller vaniljesmak kan du bruke det i pannekaker. Smaker digg!
Miss Lucky Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2013 Er vaniljesmak.. hvor mye av det vanlige melet skal jeg erstatte med proteinpulver da?
Jellybean78 Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Kaldt vann er best.....ikke tenk på at det skal smake godt, er ikke derfor du tar pulveret, så lenge det ikke smaker helt forjævlig så får du det i deg......og jeg har gjort det i mange år selv, så vet hva jeg prater om. Vann er det desidert sunneste du kan blande det ut i, selvfølgelig kommer det litt an på frekvensen din av inntak, jeg drakk en shake 2-3 ganger om dagen for en stund tilbake, og om jeg skulle blanda det ut i melk eller noe annet enn vann så hadde nok kroppen min (og lommeboka) protestert kraftig. Summasummarum......bit tenna sammen og bruk vann, etter en stund blir det en vane, du tenker ikke over det engang...
studerende Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Bland en skje nescafe inn i shaken. Smaker digg!
Miss Lucky Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2013 Bland en skje nescafe inn i shaken. Smaker digg! Det skal jeg søren meg teste :D Høres godt ut Ellers har jeg akkurat svelgt unna et glass med pulver blandet i vann.. og det var i grunnen ikke SÅ fælt alikevel.. blir vel vant til det
Dixie Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Husk å la shaken stå minst 1 minutt etter at du har blandet den, da kommer smaken bedre frem. Ellers er det masse forskjellige matretter du kan bruke det i, pannekaker, havregrøt, smooties, kaffe, fluff m.m.
Valthair Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Om du vil unngå smaken bør du enten bruker mer væske, altså vann eller melk. Det spiller ingen rolle om du blandet en skje med 3dl vann eller 6dl vann. Ellers er melk kjent for å gi en mildere smak enn vann. Her er en artikkel som skriver litt mer rundt dette temaet: http://proteintilskudd.com/slik-lager-du-en-proteinshake/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå