marsy Skrevet 31. januar 2013 #21 Del Skrevet 31. januar 2013 Bestill fly først. Let etter flybilletter til et sted som ligger godt plassert slik at dere lett kan komme dere videre til spennende steder. Hotell kan dere bestille trygt via hotels.com, booking.com og venere.com bl.a. Les anmeldelser og søk de gjerne opp på Tripadvisor også. Kontakt også hotellet direkte for å se om de kan tilby dere en god pris (jeg får nesten alltid en bedre pris da). Hvis dere skal være borte en uke eller mer anbefaler jeg å leie en leilighet eller et lite hus. De leies ut fra lørdag-lørdag (som regel). Hvor dere bør booke da avhenger av hvor dere reiser. Det er mange nordmenn som leier ut feriehusene sine i andre land også. Eventuelt kan dere leie en leilighet én uke, og bo på hotell før/etter i et annet område for å få sett flere områder. Lei gjerne en leiebil. Da kan dere ha en base, men reise ut på dagsturer, eller dere kan bo på flere steder. Leiebil booker vi via Holidayautos eller Norwegians hjemmeside. Begge disse sidene søker opp de beste prisene fra flere leiebilselskap i det området dere skal reise til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freddy Skrevet 31. januar 2013 #22 Del Skrevet 31. januar 2013 Til Milia! Vil anbefale å kontakte orkidereiser hvis dere skal til Thailand. De er utrolig proffe og skreddersyr reisen etter deres behov. De får også rabatter både på fly og hotell som ikke er for oss "vanlige" reisende. Ta en titt på hjemmesiden deres www.orkide.no Ellers er det enkelt å sette sammen en reise selv også, men som Caroprins sier: Da bør dere være tidlig ute hvis dere skal reise i jula. Allerede nå er det mulig å søke priser på flybilletter (f.eks. momondo.com eller finn.no) og hotell (booking.com er min favoritt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #23 Del Skrevet 31. januar 2013 Til Milia! Vil anbefale å kontakte orkidereiser hvis dere skal til Thailand. De er utrolig proffe og skreddersyr reisen etter deres behov. De får også rabatter både på fly og hotell som ikke er for oss "vanlige" reisende. Ta en titt på hjemmesiden deres www.orkide.no Ellers er det enkelt å sette sammen en reise selv også, men som Caroprins sier: Da bør dere være tidlig ute hvis dere skal reise i jula. Allerede nå er det mulig å søke priser på flybilletter (f.eks. momondo.com eller finn.no) og hotell (booking.com er min favoritt) Orkidereiser er et reisebyrå. Reisebyrå er som regel MYE dyrere enn charter. Anonym poster: c84bd1268de29b8770ee24100b944d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millia Skrevet 31. januar 2013 #24 Del Skrevet 31. januar 2013 Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå