Gjest helen78 Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Trenger hjelp fort! Hva skriver jeg i innvitasjonen som han skal ha med i barnehagen? Kan noen gi et eksempel??? Har skrevet til både dåp, konfirmasjon og bryllup. Men dette synes jeg er vanskelig.... Blir liksom så formelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Feks: Petrus fyller 5 år! Bli med på feiringen på lørdag klokka 12-14. Eller: Jeg fyller 5 år. Vil du komme i bursdagen min på lørdag fra 12-14? Hilen Petrus Dette var i alle fall ikke for formelt. Kanskje det kan brukes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helen78 Skrevet 15. mars 2004 #3 Del Skrevet 15. mars 2004 Sånn var det ja! Tusen takk for hjepen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Som tidligere nevnt her på KG: Dersom du skal invitere barn fra barnehagen, inviter alle eller ingen - og hvis du må invitere bare noen få, så send invitasjonene i posten. Det er forferdelig å bli utelatt fra selskaper når man er liten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. mars 2004 #5 Del Skrevet 17. mars 2004 Dersom du skal invitere barn fra barnehagen' date=' inviter alle eller ingen - og hvis du må invitere bare noen få, så send invitasjonene i posten. Det er forferdelig å bli utelatt fra selskaper når man er liten også.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. mars 2004 #6 Del Skrevet 17. mars 2004 Som tidligere nevnt her på KG: Dersom du skal invitere barn fra barnehagen, inviter alle eller ingen - og hvis du må invitere bare noen få, så send invitasjonene i posten. Det er forferdelig å bli utelatt fra selskaper når man er liten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 17. mars 2004 #7 Del Skrevet 17. mars 2004 Som tidligere nevnt her på KG: Dersom du skal invitere barn fra barnehagen, inviter alle eller ingen - og hvis du må invitere bare noen få, så send invitasjonene i posten. Det er forferdelig å bli utelatt fra selskaper når man er liten også. Enig i prinsippet, men i praksis funker ikke dette helt. Jeg har nettopp sendt ut invitasjon til 4 års dagen, til dattera mi. Det er over 30 barn i barnehagen, så det er fullstendig uaktuelt å be alle sammen! Barnehagen er delt opp i "stor" og "liten" avdeling. Dattera mi går siste året på "liten" avd, (som er fra 1-4 år), men avdelingene bruker mye tid sammen, så to av de dattera mi går mest sammen med, er på "stor" avd. Jeg har gjort det sånn at vi ber de to fra stor avd., som hun henger sammen med, + alle jentene som er "rundt hennes alder", på lille avd. (Det vil si at jeg ikke har bedd 1 og 2 åringene, de er for små). Dette er vanlig praksis i barnehagen vår, og det fungerer veldig fint. Invitasjonene blir aldri levert i hendene på barna, selvfølgelig, men i "postkasser" til foreldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 17. mars 2004 #8 Del Skrevet 17. mars 2004 Dette er vel viktigere på skolen, tror jeg. I bhg gjorde vi det som Naken - vi inviterte de som var på hans alder fra alle avdelingene. Nå - på skolen valgte vi å invitere alle guttene - med jentene hadde det blitt 20 og det er litt for mange... :o Jeg mener det er viktigere å passe på å invitere "alle" eller "ingen". Alle jentene eller alle guttene, evt levere personlig ( via post.. ) til de som er invitert -om ikke alle er det. Det skulle mye til for at jeg skulle f.eks droppet å invitere èn gutt eller to... :-? Selvom invitasjonene ikke hadde blitt delt ut på skolen, ville det kommet fort fram at "noen" ikke var der! :-? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 17. mars 2004 #9 Del Skrevet 17. mars 2004 Det skulle mye til for at jeg skulle f.eks droppet å invitere èn gutt eller to... Selvom invitasjonene ikke hadde blitt delt ut på skolen, ville det kommet fort fram at "noen" ikke var der! Jeg hadde heller aldri invitert alle, utenom en eller to. Det synes jeg er ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helen78 Skrevet 18. mars 2004 #10 Del Skrevet 18. mars 2004 Vi innviterte alle guttene på hans avdeling, så da blir det 13 (om alle kommer da) viltre 4,5 og seks åringer her på lørdag Tror ikke sønnen min skjønte helt hvorfor han ikke kunne be dem han ville av guttene og jentene. Og denne kjønnsdelingen kan vel være litt vanskelig å forklare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå