Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kamerat avtalte at vi skulle gå ut sammen igår på kvelden, da vi ikke fant noen fest sa min samboer og jeg at det var greit at vi var her å drakk. Så kunne vi heller gå på byen senere om vi ikke fant noe annet. Min kamerat kom med en kollega av min samboer, en kamerat av de og tre jenter (hvor jeg kun kjente ene jenta) Jeg tenkte det var greit for vi ville jo alle ha en koselig kveld og vi kunne nok bli kjent iløpet av kvelden.

Så etter en time eller to fant disse guttene en annen fest, jeg syntes det var greit. For det var jo planen vår, enten fest et annet sted eller gå på byen sammen. Da det nærmet seg tid for å dra dro disse guttene med jentene, de spurte ikke en gang om vi ville være med.

Akkurat da kjente jeg at jeg ble ganske skuffet, og det såret meg faktisk. At de bare dro uten engang å spørre om vi ville være med (min samboer og meg) Vi gikk alikevel på byen å koste oss der sammen, men syns det var litt dårlig..

Jeg som er urimelig her?

Anonym poster: 49d31b12eb60b0453c246aabddd7cebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville også blitt litt såret. Men det kan hende de ikke kunne ta med seg så mange, så da ble de evt. satt i en ubehaglig situasjon.

Men om det ikke var en god grunn, syns jeg det var dårlig gjort å ikke invitere dere.

• Liker 1
Skrevet

Altså det var en stor fest, og jeg vet det bare kom flere og flere iløpet av kvelden. De ringte selv å spurte om de ville komme ,da regnet jeg det litt som en selvfølge at de spurte om vi også kunne være med..

Anonym poster: 9cfd2f05d27fbe5568a87dfa43b14734

Skrevet

Det synes jeg var dårlig gjort.

Skrevet

Det var ikke dere som missforstod da, og at dere selvfølgelig var invitert?

Skrevet

Neida, han ene sa følgende ''Nå er skyssen vår her'' Så takket alle for kvelden, ønsket oss en fin kveld videre og dro.

Anonym poster: 9cfd2f05d27fbe5568a87dfa43b14734

Gjest Sunheart
Skrevet

Ja, det var ikke hyggelig gjort. Skjønner godt at du ble såret. Jeg tror jeg hadde spurt dagen etter om de ikke hadde lyst at vi ble med dem ut i går? Siden de bare dro uten å ta oss med?

Skrevet

Så etter en time eller to fant disse guttene en annen fest, jeg syntes det var greit. For det var jo planen vår, enten fest et annet sted eller gå på byen sammen. Da det nærmet seg tid for å dra dro disse guttene med jentene, de spurte ikke en gang om vi ville være med.

Anonym poster: 49d31b12eb60b0453c246aabddd7cebe

Jeg ville ikke sagt noe om det, men aldri invitert dem mer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...