monjanse Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Jeg har gått ned 6 kilo på 2 uker. Nå har jeg et problem. Jeg skal i selskap. Der har de kaker. Mamma sier at et kakestykke ikke er så farlig. Men det tror jeg, for da bare legger jeg på meg. Hva tror dere? Det er jo mye fett i kaker. Har dere non erfaringer på hva jeg kan gjøre? Og en ting til. Jeg liker ikke kyllingsuppe, men mamma sier jeg må spise det i selskapet. Hvordan skal jeg få det slik at mamma gir seg slik at jeg ikke må ete kyllingsuppe?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Wooooooooooow gratulerer med utrolig veknedgang! Du MÅ ikke spise kake, kjære deg :-) Hvis du føler at du ikke har lyst på, ikke spis, enkelt og greit. Men hvis du har lyst på, så spis da :-) Husk: Det er ingen som kan tvangsfore deg. haha Kan jg spørre høyde og vekt? Anonym poster: 78499d7ed0b660a7afe8fa72f5a62326
Tabris Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Det er ikke et kakestykke i et selskap som er problemet når det kommer til vekt og vektnedgang. Det er hva du spiser i hverdagen som har noe å si. 6
monjanse Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2013 Wooooooooooow gratulerer med utrolig veknedgang! Du MÅ ikke spise kake, kjære deg :-) Hvis du føler at du ikke har lyst på, ikke spis, enkelt og greit. Men hvis du har lyst på, så spis da :-) Husk: Det er ingen som kan tvangsfore deg. haha Kan jg spørre høyde og vekt? Anonym poster: 78499d7ed0b660a7afe8fa72f5a62326 Jeg er 179 høy og veger 94 kg.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Forsyn deg med et lite kakestykke hvis du har lyst. Så slipper du også mye mas og spørsmål. Blir ikke mange kalorier ut av kun et stykke Over til kyllingsuppa. Dersom det er maten de serverer i selskapet så synes jeg det er veldig uhøflig å ikke spise noe. Spis heller bare bittelitt. Du er vel voksen regner jeg med? Man rynker da ikke på nesen av maten som blir servert Anonym poster: 01ed6f12b2c694b21a246b263f141b2c 2
sullå Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Et kakestykke en sjelden gang gjør ingenting Ta et lite stykke, spis sakte og nyt det Dropp gjerne brus, men drikk vann istedenfor. Jeg tror nemlig sukkeret er et større problem en selve fettet Men for all del! Har du ikje lyst på - ikke spis! Bare pass på å spise hjemme først, ikke gå sulten til en bursdag med masse fristelser!
monjanse Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2013 De hadde også is med nonstop og sjokoladesaus. Jeg tok litt av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå