Gå til innhold

Skal på date - trenger hjelp til antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg møte flørten min igjen. Jeg har stort sett alltid hatt på kjole/skjørt når jeg har møtt ham. Det virker som om dette er populært, for hver gang komplimenterer han antrekket, og det virker som om han sliter med å holde hendene unna...:) Dette synes jeg bare er koselig. For en drøy måned siden hadde jeg på meg en helt enkel kjole. Vi fikk ikke tid til å møtes da, han bare så meg på avstand. Allikevel fikk jeg en sms kort tid etterpå der han skrev at jeg hadde hatt på meg "verdens mest sexy kjole". Gjør det noe om jeg bruker den igjen nå, eller bør jeg gå for noe "nytt"? Alle de aktuelle kjolene har han sett meg i før, men de andre jeg vurderer er det lengre tid siden jeg brukte sist. Han bruker selv de samme klærne ofte, men tror dere han synes det er kjedelig at jeg kommer i den samme kjolen igjen, eller tror dere det er populært i og med at det var "verdens mest sexy kjole"?

Anonym poster: b03299e2768d438d2d487a13884ed9ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag skal jeg møte flørten min igjen. Jeg har stort sett alltid hatt på kjole/skjørt når jeg har møtt ham. Det virker som om dette er populært, for hver gang komplimenterer han antrekket, og det virker som om han sliter med å holde hendene unna... :) Dette synes jeg bare er koselig. For en drøy måned siden hadde jeg på meg en helt enkel kjole. Vi fikk ikke tid til å møtes da, han bare så meg på avstand. Allikevel fikk jeg en sms kort tid etterpå der han skrev at jeg hadde hatt på meg "verdens mest sexy kjole". Gjør det noe om jeg bruker den igjen nå, eller bør jeg gå for noe "nytt"? Alle de aktuelle kjolene har han sett meg i før, men de andre jeg vurderer er det lengre tid siden jeg brukte sist. Han bruker selv de samme klærne ofte, men tror dere han synes det er kjedelig at jeg kommer i den samme kjolen igjen, eller tror dere det er populært i og med at det var "verdens mest sexy kjole"?

Ta på deg den samme kjolen du, bruk heller litt annet tilbehør til! :)

Må si jeg lurer på hvordan kjolen ser ut nå :P

Skrevet

Jeg syns du skal bruke den :)

Skrevet

Ta på deg den samme kjolen du, bruk heller litt annet tilbehør til! :)

Må si jeg lurer på hvordan kjolen ser ut nå :P

Det skal sies at jeg har møtt ham flere ganger i andre kjoler i mellomtiden, så da tenker han vel ikke at jeg har flyttet inn i den kjolen?

Kjolen var på ingen måte utfordrende og det man kanskje først ser for seg når man tenker "sexy". Finner ikke igjen kjolen nå, men den er ganske så lik denne: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/in-wear-1206/nazima-dress-212301-83/. Litt mer utskåret foran, kanskje hakket kortere og med 3/4-lange ermer. ;)

Skrevet

Det skal sies at jeg har møtt ham flere ganger i andre kjoler i mellomtiden, så da tenker han vel ikke at jeg har flyttet inn i den kjolen?

Kjolen var på ingen måte utfordrende og det man kanskje først ser for seg når man tenker "sexy". Finner ikke igjen kjolen nå, men den er ganske så lik denne: http://nelly.com/no/...ess-212301-83/. Litt mer utskåret foran, kanskje hakket kortere og med 3/4-lange ermer. ;)

Men da kan du iallefall ta den på deg!

Skrevet

Herregud, fyren driter da i om du har på deg samme kjole to ganger. Menn legger som regel ikke merke til sånt. Han syns du er sexy i det du har på deg, og da er han fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...