supersurfer ;-) Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg og sambo vil gjerne sette nytt biffbestikk på ønskelisten til bryllupet vårt. Vi har sånt billig-bestikk med treskafter på som har blitt skikkelig flisete og stygge av oppvaskmaskinen, og skaftene har begynt å løsne... Ikke noe særlig for middagsgjester å spise med :oops: Så lurer jeg litt på om noen har noen gode merker/serier å anbefale. Helst uten treskaft da, siden vi har hatt litt dårlig erfaring med det. Alt annet bestikk vi har er helt ålreit, stilrent Ikea bestikk som vi er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Hardangerbestikk sitt Ramona. Kjempebra, enkelt utseende, går i maskin osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lotteliten Skrevet 23. mars 2004 #3 Del Skrevet 23. mars 2004 Biffbestikk fra Menu. Kan virkelig anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvis du har en mør biff trenger du ikke biffbestikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. mars 2004 #5 Del Skrevet 23. mars 2004 Vi har Nora fra Hardanger, det er rett og slett lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 23. mars 2004 #6 Del Skrevet 23. mars 2004 Hardanger Bestikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 23. mars 2004 #7 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvis du har en mør biff trenger du ikke biffbestikk Jeg synes biffbestikk er noe tull!!! Hva skal man med det om man bruker skikkelige råvarer og er flink til å lage mat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 24. mars 2004 #8 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg liker å bruke biffbestikk til f.eks salater osv, jeg.. det er godt å ha den ekstra "skjæremuligheten".. selv om man ikke "trenger" den.. ja til biffbestikk!!! selv har jeg det i "fake" tre fra nille.. og det er faktisk helt topp.. ikke noe å utsette på det.. og har hatt det i 6 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå