Gjest Darthoven Skrevet 20. januar 2013 #21 Skrevet 20. januar 2013 Aww On topic: Vi hadde 1 år og 3 måneders kneike, og der endte det... Tror ikke det er noe som heter 5 års kneike, osv. Er det en kneike er det en kneike, uavhengig av hvor mange år dere har vært sammen. Jepp. At man krangler litt gjør vel alle. Forskjellen er bare om man ser flere positive ting ved å bli enn å forlate, og om man kommer seg videre fra krangelene (om man løser noe, eller ikke)
Dolly-Duck Skrevet 20. januar 2013 #22 Skrevet 20. januar 2013 Si det, vi fikk problemer når vi hadde vært sammen i 5 år, holdt vell ut et par måneder til, så ble det slutt:(
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 20. januar 2013 #23 Skrevet 20. januar 2013 Jepp. At man krangler litt gjør vel alle. Forskjellen er bare om man ser flere positive ting ved å bli enn å forlate, og om man kommer seg videre fra krangelene (om man løser noe, eller ikke) Så at det jeg skrev kunne misforstås; kneiken endte ikke, forholdet gjorde. Men du har helt rett
Gjest Crazycatlady Skrevet 20. januar 2013 #24 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Vi har hatt noen kneiker ja som alle andre par vil jeg tro. Første kom vel etter 3 år også en etter 5 år og flere blir det nok om vi holder sammen. Vi er ganske forskjellige på mange områder og det er noe vi må jobbe med å godta. Om vi klarer det og blir enige om diverse ting som er ganske viktige så tror jeg vi kan holde sammen en stund. Gidder ikke si for alltid for det tror jeg er usannsynlig nå til dags, men det kan holde lenge om begge jobber med forholdet. Tiden vil vise. Den rosa skyen er forsvunnet for lenge siden her Endret 20. januar 2013 av Crazycatlady
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #25 Skrevet 20. januar 2013 Jeg har hørt det er 2års krise, så 4års krise, 6 års krise osv.. Jeg og min er på vårt 2 år sammen, har enda ikke opplevd noe kneik, men så er det jo flere år som venter Tror at hvis man er flink til å samarbeide og kommunisere, med kompromisser så vil det gå greit. Og ikke er sta, men villig til å lytte og vise at man bryr seg om hva partneren mener og sier. Anonym poster: 205f100d4ebd9734c377324175af2a5a
OnFire Skrevet 20. januar 2013 #26 Skrevet 20. januar 2013 Folk sier det er faser i forholdet som er vanskelige. 5 års kneika, 7 års kneika osv. Stemmer dette for dere? Og hvordan var denne fasen? De finnes ikke. Eneste problemet er at noen tror på disse kneikene.
MissStiles Skrevet 21. januar 2013 #27 Skrevet 21. januar 2013 Tråden er ryddet for persondebatt. MissStiles, mod
Gjest bolla Skrevet 21. januar 2013 #28 Skrevet 21. januar 2013 Vi har ikke hatt noen kneiker. 6.5 år. I 1.5 år bodd i forskjellige land, uten at det blei "kneikete" av den grunn. Jeg tror disse kneikene bare er noe som er funnet på slik at folk i forhold som skranter har noe å plassere problemene på og at det er vanlig.
Wonders Skrevet 21. januar 2013 #29 Skrevet 21. januar 2013 (endret) 5 år merket jeg ikke, og 7 års kneika gikk vi på et digert oppussingsprosjekt sammen. Var vel galskap, men kneika varte ikke mer enn 3 minutter... og oppussingen gikk utmerket. Er ikke neste kneik 12 år?? Endret 21. januar 2013 av Wonders
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå