AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Akkurat da jeg tenkte at jeg var over eksen....... Har jobbet med sorg og kommet meg opp igjen, og endelig ferdig! Ikke hatt kontakt på mange måneder og trodde egentlig at nå var det definitivt over. ...Da vil han plutselig ha meg tilbake.... Jeg bare lurer på HVORFOR er det slik? Anonym poster: c7d675f32800892b2fbd0a308309e7e6
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Fordi de er DUMMEEEEE!!!! Treige i oppfattelsen. Skjønner ikke at de gjør noe dumt når du sier det til dem, skjønner det først flere måneder senere. Gjerne etter at de har prøvd å møte tusen andre og ikke funnet noen som passet bedre enn deg. Eventuelt har blitt dumpet hardt og brutalt i mellomtiden av noen som ikke fant seg i oppførselen deres.
Gjest winston Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Jeg gjorde slutt med kjæresten i sommer, og de første månedene var det en befrielse. Nå i det siste har jeg begynt å savne ham veldig, for jeg husker bare de positive tingene. Jeg må stadig minne meg selv på hva som ikke funket, og ikke kommer til å funke, for ikke å ta kontakt.. Mulig eksen din har det på amme måten. Var det nå i natt han kontaktet deg for å si det ville jeg iallefall ikke tatt det for god fisk.
Nytt liv Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Har erfaring med at menn er ikke så nøye med å velge dame. Menn tar det som dukker opp. Det kunne faktisk hvert hvem som helst som de kunne hatt til kjæreste. Jeg har prøvd hardt i to år på å overbevise x at det kan bli oss to, men han har gitt opp for to år siden. Han har prøvd seg på en god del damer, men han får ikke napp. -og da var jeg reserven. Nå har jeg gitt han opp. Syntes det var veldig sårt da han hadde pakket vekk tingene mine i en skuff, kjøpt kondomer, lys og skrev med en rekke damer på fb, sukker og andre datinfsider. Nå håper jeg at livet mitt tar en ny vending med en ny mann.
Steinar40 Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Svaret er nok enkelt og mye sånn som 'Nytt liv' beskriver over her. Eksen til TS har helt enkelt ikke fått napp hos andre kvinnemennesker (ennå), og da er "frøken-her-og-nå" - aka TS - bra nok inntil lykken hans snur. Endret 20. januar 2013 av Steinar40
Adrianah Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Jeg tenker også det samme som andre nevner her, at du er backup når alt annet slår feil. Anbefaler deg å finne en som har deg som førstevalg!;-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå