Gå til innhold

Hva skal til for at dere syns en jente er pen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-) jeg er en jente i 20 årene som har lurt på en ting i noen år nå. Hva skal til for at dere syns en jente er pen ? Nå snakker ikke jeg om kjendiser, men om vanlige jenter. Hadde vært morro å hørt andre sine meninger, fra både gutter og jenter :-)

Anonym poster: f214b411ccc0f995d38145604834cd75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Utstråling

- Sjarme

- Naturlig (dvs ikke hele trynet stappa i brunkrem osv)

- Blid/glad/smilende (syns jenter er penere når de smiler)

- Syns generelt sett at jenter med langt hår er penere, vet ikke hvorfor.. Hehe, smak og behag ;)

- At hun ser ren ut (altså ikke sjuskete osv)

Var kanskje ikke de beste stikkordene, men ja.. er jente selv foresten :)

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

De fleste jenter jeg synes er pene ser ganske like ut:

- store lepper

- liten nese

- mørkt hår

- ren hud

• Liker 2
Gjest DrManhattan
Skrevet

jeg har funnet ut at jeg er utrolig svak for langt mørkt hår, det og et stort smil og vakre store øyne

Gjest brutal mann
Skrevet

Smil! Uten et ekte smil er ingen damer fine. Derifra og ut finnes det ingen fasit.

• Liker 1
Skrevet

Vakre ansiktstrekk og god(vennlig/interessant) utstråling, synes den kombinasjonen er nødvendig for å være skikkelig pen(i min mening). Og så trekker jo ren hud, friskt og blankt hår og en gjennomtenkt klesstil alltid opp.

Anonym poster: e87677800175a37e41173831a3e5fbee

Skrevet

Naturlig utstråling og minimal eller ingen sminke. Langt hår, nesten ingen kvinner kler kort.

Anonym poster: 6667415294583848992e338f8cfaafd0

Gjest Tidssone
Skrevet

Synes slanke jenter med nature-look-sminke nesten alltid ser pene ut. I tillegg legger jeg alltid merke til håret; om det er tørt, tynt, pistrete drar det voldsomt ned.

Ellers spiller øyenfarge, hudfarge og hårfarge/lengde null rolle, synes jeg.

Skrevet

Synes sunt hår, ren hud og vennlige øyne er det som har aller mest og si for utseendet.

Anonym poster: f9d484241af69b13a0488762d28b10e7

Skrevet

Synes det meste er avhengig av hvordan hun kler og sminker seg om de er normalvektige.

Anonym poster: 749b0cede602318120e422a050b00260

Skrevet

De "pene" jentene er nesten alltid søte, jeg foretrekker søte jenter fremfør pene.

Et litet ansikt med små runde kinder,

markerad, liten haka,

øyonbryn som markerer

mellanstore, -store øyne

rosa/røda lepper (pussmun!)

Men jag tror att det framför allt är ett inramat, litet ansikte och symetri som gör det. Oavsett storlek och form så drar ett fint ansikte upp både de som är, enligt min mening, för smala och för tjocka. Ett lagom runt, sunt ansikte :-) Inte för smalt..

Skrevet

~ Sjarme

~ Utstråling

~ Naturlig (både sminke og oppførsel. Falsk oppførsel er det verste jeg vet).

~ Blid :)

~ At hun ser ren ut, ikke sjuskete

~ Ok klesstil.

Skrevet

Symmetri og fine porposjoner i mellom øyne, kinn, hake, panne osv.

Skrevet

Mine stikkord er: Vakkert smil, god utstråling, ok klesstil, fin og naturlig sminke. Leppestørrelse, hårlengde, ansiktsform og kroppsform har lite å si for meg :)

Skrevet

smalt ovalt og symmetrisk annsikt. normal hake, definert nese. hårfarge har ingenting å si. men gjerne naturlig blond..

Anonym poster: 81678ae4043a085f6b5578cb6f5932fb

Skrevet

Jeg faller stort sett for jenter som har en del kg ekstra. Langt hår, fyldig munn, ikke for høy, feminin stil (gjerne smykker, kjole, høyhælte sko), kan sminke seg, lange negler og et fint smil er ting setter pris på.

Skrevet

Jeg faller stort sett for jenter som har en del kg ekstra. Langt hår, fyldig munn, ikke for høy, feminin stil (gjerne smykker, kjole, høyhælte sko), kan sminke seg, lange negler og et fint smil er ting setter pris på.

Vinker.

Dog er jeg nok 10 år for gammel for deg. :fnise:

Skrevet

Smil/glad. Lite eller ingen sminke. Ikke for tynn. Pent hår, men igjen som med sminken synes jeg det er penest naturlig. "Vanlige" klær.

Med andre ord. Oversminkede modelletterligninger; nei takk. Vanlige glade jenter i jeans, kjole eller skjørt. Hei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...