Gå til innhold

Å komme i kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en som har vært singel i årevis selv om jeg hele tiden har ønsket kjæreste. Noen ganger så forstår jeg virkelig ikke hvorfor jeg ikke har møtt noe det klaffet med. Mine sterkeste sider er at jeg er snill, smart, har et bra utseende, er rolig og blid. Så hvorfor menn viser så lite interesse, skjønner jeg ikke. Jeg har til og med fin rumpe, men den hjelper meg ikke i det hele tatt. :)

Jeg ser mange fine menn på gata, i butikker, på trikken osv. Så det er definitivt ikke mangel på de jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med. Men virker ikke som folk er åpen for å komme i kontakt på slike steder, og jeg er jo litt sjenert selv. Jeg går av og til på byen (men ikke så ofte jeg får med meg venninner). Har ikke møtt noen der som det har vært aktuelt å date. Jeg har en nettprofil også, men synes utvalget er veldig dårlig der i min aldersgruppe.

Så hvordan komme i kontakt med de mennene som jeg virkelig vil ha? Jeg har ikke lyst å være veldig pågående heller da, ønsker helst at mannen skal ta det første initiativet.

Er det ikke en erfaren kvinne der ute som kan lære meg å bli uimotståelig for menn? :fnise:

Anonym poster: caad05d2a59cc886b34710c6993f96e4

Anonym poster: fce8ceb5b5b11cf0f371999909956cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å satse på at du blir sjekket opp av drømmemannen på gata tror jeg er en dårlig stategi om du vil ha kjæreste fort.

Hvor gammel er du?

Anonym poster: 0348acde2da9dbf7546b6b556e36c0af

Skrevet

Å satse på at du blir sjekket opp av drømmemannen på gata tror jeg er en dårlig stategi om du vil ha kjæreste fort.

Hvor gammel er du?

Anonym poster: 0348acde2da9dbf7546b6b556e36c0af

Det var vel ikke akkurat det jeg skrev heller.

For et oppmuntrende svar forresten.

TS

Skrevet

Sannsynligvis er det så enkelt som at du ikke viser nok initiativ selv, og at du virker mer avvisende enn du selv ser. Og det er en feiloppfatning at vi kan forvente at mannen gjør alt arbeidet fordi vi er kvinner, dessverre. Det betyr ikke at du nødvendigvis skal være den som f.eks. foreslår en date, men menn er ikke særlig mye tøffere enn kvinner, og du må ihvertfall vise nok interesse til at den stakkars fyren skjønner at han har en mulighet. Det er jo ganske tydelig at det du driver med ikke funker særlig godt, er det ikke?

Nå vet jeg ikke hva du legger i 'pågående', men jeg synes ikke det er ikke særlig pågående å smile til en fyr på bussen eller starte en samtale med noen på jobb, for eksempel. Det handler om å signalisere åpenhet og vennlighet. Hvis det hjelper deg, forsøk å ikke tenke på det som flørting med tanke på romantikk, men mer som å bli kjent med nye folk. Kanskje kommer dere i snakk, kanskje ikke. Kanskje snakker dere nok der og da til at det blir naturlig å slå av en prat hvis dere møtes på gata, og vips en dag møter du ham med en kjekk og singel kompis på slep :)

Hvis det mer er problematisk å møte folk i settinger hvor de er åpne for kontakt, kan du finne en ny hobby, f.eks. organisasjonsaktiviteter, idrett, osv.

Anonym poster: 82762266632fc923b61a3a587213691a

Skrevet

Jeg er en som har vært singel i årevis selv om jeg hele tiden har ønsket kjæreste. Noen ganger så forstår jeg virkelig ikke hvorfor jeg ikke har møtt noe det klaffet med. Mine sterkeste sider er at jeg er snill, smart, har et bra utseende, er rolig og blid. Så hvorfor menn viser så lite interesse, skjønner jeg ikke. Jeg har til og med fin rumpe, men den hjelper meg ikke i det hele tatt. :)

Jeg ser mange fine menn på gata, i butikker, på trikken osv. Så det er definitivt ikke mangel på de jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med. Men virker ikke som folk er åpen for å komme i kontakt på slike steder, og jeg er jo litt sjenert selv. Jeg går av og til på byen (men ikke så ofte jeg får med meg venninner). Har ikke møtt noen der som det har vært aktuelt å date. Jeg har en nettprofil også, men synes utvalget er veldig dårlig der i min aldersgruppe.

Så hvordan komme i kontakt med de mennene som jeg virkelig vil ha? Jeg har ikke lyst å være veldig pågående heller da, ønsker helst at mannen skal ta det første initiativet.

Er det ikke en erfaren kvinne der ute som kan lære meg å bli uimotståelig for menn? :fnise:

Anonym poster: caad05d2a59cc886b34710c6993f96e4

Vet du hva jeg har funnet ut.... om du ser fin ut, og er en bra jente på andre måter også, så er det bare å tøffe seg opp litt og ta kontakt med guttene selv. Det er mange som ikke tør å prøve seg i frykt for å bli avvist. Jeg har stort sett bare opplevd at guttene blir smigret og glad (og til og med sjokkert) over at jeg har lyst til å bli kjent med de.

Anonym poster: b8ef295b63f3f236c3b7a8ebaec85c7b

Skrevet

Jeg ser flotte jenter/damer overalt hele tiden men tørr ikke ta kontakt....

Hva skal vi gjøre me dette TS? =(

Anonym poster: 390467dee76a777075eaf632b2c2c891

Skrevet

Hjelper nok mye om du snakker til folk. Sikkert ikke alle i Norge som blir freaket ut av at ei tilfeldig vakker jente begynner å snakke til dem i situasjonene du beskriver.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Jeg skal prøve å smile oftere da, og være åpen for å innlede samtale i forskjellige situasjoner. :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...