Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være så snill å fortelle meg at karma eksisterer og at drittsekker får sin straff til slutt?

Hører gjerne fra alle dere som har opplevd at det gikk dårlig med både den utro eksen og tøyta (/ tøytene) som gikk inn for å ødelegge mellom dere.

Hva skjedde?

Hvordan fikk du din søte hevn?

Hvordan merket du at du både var over han og at du hadde det bedre enn både han og henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) jeg ble mobbet i to år når jeg gikk på skole i utlandet. De to som mobbet var grusomme, og jeg sa det til læreren. De kom seg ikke inn på videre studier fordi lærerene mente de ikke ville passe inn Pga mobbingen. ;)

Jeg hadde en veninne som baksnakket. Jeg og en annen veninne så mønsteret først, og når hun ble avslørt prøvde hun å sette oss opp mot de andre. Nå er alle i gjengen venner, og få av oss har kontakt med hun som baksnakket.

Anonym poster: e27b6299a5dbee71e47120acf159661d

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Karma finnes ikke. Om det går dårlig eller bra med din nemisis avhenger av ren flaks eller uflaks. Tvinn tommlene, kjøpt en voododukke et ouija-bord eller hva det heter, bank i bordet og be til alle guder som evnt måtte finnes om at det skal gå vedkommende dårlig.

• Liker 2
Skrevet

Visst finnes Karma! Det har jeg opplevd flere ganger. X ødela utrolig mye for meg over flere år, har han plaget meg. (8 år tilsammen)Nå har han fått kreft, kols og har ikke jobb, har psykiske problemer, økonomiske problemer med mere.

Mobberne mine: en bor i østen, har barn og r sjekden hjemme, en har fått skikkelig lys stemme, en annen sliter med narko,

Jorden er rund. Det du sier og gjør, kommer tilbake til deg.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Nåvel. Vonde ting skjer med gode mennesker og omvendt, så karma tror jeg ikke på. Livet er fullt av tilfeldigheter, gode og dårlige valg, og mange ting man ikke har kontroll over.

Den beste "hevn" overfor folk som har gjort deg vondt, er å leve godt uten dem.

• Liker 5
Skrevet

Karma eksisterer og juksen viser seg alltid til slutt.

Hvor og når man blir innhentet av tidligere synder vites ikke, men at det skjer er helt sikkert :)

Skrevet

Livet er tilfeldig. No such thing as karma.

Men er du en tufs som tar dårlige valg så er det jo sannsynlig at alle de dårlige valgene summeres opp og gir deg et heller begredelig sluttresultat. Men generelt sett så skjer det som skjer, om du er "snill" eller "slem".

Skrevet

Get real, det er ikke noe som heter karma. Det er bare noe man kan bruke for å trøste seg med. Jeg kjenner da en haug av de som har vært regelrett drittsekker mot andre som har klart å karre seg opp og frem fordi de ikke har hatt noen motforestilling mot å tråkke på andre for å komme dit de er i dag. I noen tilfeller har det faktisk vært en fordel at de har hatt sylskarpe albuer. I dagens samfunn er det gjerne drittsekken og den som roper høyest som vinner til syvende og sist.

Anonym poster: 841bb03d03664ba32445eaf25d1b70dd

• Liker 3
Skrevet

Jep, den finnes. Har en kompis som holdte en tordentale til meg uberettiget, kanskje en dårlig dag? Uansett etter og ha måpet ferdig så sa jeg at dette var det ingen hold i . Fem minutter senere skulle vi av trikken og han tryner ned så lang han var, uten at noe skulle tilsi det( ikke tråkket feil osv) resulterte i blått øye og oppskrapet nese og han har jammen trodd på karma siden. ;)

Skrevet

Jep, den finnes. Har en kompis som holdte en tordentale til meg uberettiget, kanskje en dårlig dag? Uansett etter og ha måpet ferdig så sa jeg at dette var det ingen hold i . Fem minutter senere skulle vi av trikken og han tryner ned så lang han var, uten at noe skulle tilsi det( ikke tråkket feil osv) resulterte i blått øye og oppskrapet nese og han har jammen trodd på karma siden. ;)

Ulykker rammer tilfeldig, det kunne likegodt vært h*n foran eller bak, eller deg selv for den saks skyld som hadde tryna ned den trappa.

Skal man stå opp mot urettferdig behandling og drittsekker så må man til slutt ta kampen selv eller godta at man fortsatt kommer til å bli herset med. Ikke vente på at "karma" skal ta dem til slutt.

Skrevet

Ulykker rammer tilfeldig, det kunne likegodt vært h*n foran eller bak, eller deg selv for den saks skyld som hadde tryna ned den trappa.

Skal man stå opp mot urettferdig behandling og drittsekker så må man til slutt ta kampen selv eller godta at man fortsatt kommer til å bli herset med. Ikke vente på at "karma" skal ta dem til slutt.

Greit nok AB ;)

Skrevet

Ja, man må nok ta ansvaret for seg selv først og fremst, og ikke sitte å vente på at "karma skal ta noen".

Finne seg i dritt nytter ikke.

Men såkalt karma finnes på den måten at idioter før eller senere treffer på "feil" person og/eller må betale for de dårlige valgene de har gjort i livet.

Om man selv får se/høre at det skjer er en annen sak. Best å kutte all kontakt med idioter.

• Liker 1
Skrevet

Ja, man må nok ta ansvaret for seg selv først og fremst, og ikke sitte å vente på at "karma skal ta noen".

Finne seg i dritt nytter ikke.

Men såkalt karma finnes på den måten at idioter før eller senere treffer på "feil" person og/eller må betale for de dårlige valgene de har gjort i livet.

Om man selv får se/høre at det skjer er en annen sak. Best å kutte all kontakt med idioter.

Om drittsekkene treffer på feil personer eller må betale for sine "synder" er det da ingen automatikk i. Det er da helt tilfeldig om de faktisk treffer på en person som setter de på plass eller ei. Og derfor: Ta kampen selv, ikke vent på at andre tar den for deg. Evt. godta at du fortsatt blir behandlet dårlig for all fremtid. For det er alternativet.

• Liker 1
Skrevet

Om drittsekkene treffer på feil personer eller må betale for sine "synder" er det da ingen automatikk i. Det er da helt tilfeldig om de faktisk treffer på en person som setter de på plass eller ei. Og derfor: Ta kampen selv, ikke vent på at andre tar den for deg. Evt. godta at du fortsatt blir behandlet dårlig for all fremtid. For det er alternativet.

Helt enig med deg i at man må ta opp kampen selv. Og det skrev jeg da også.

På den annen side er det faktisk ikke helt tilfeldig om drittsekker selv må betale; fordi at dårlig oppførsel og dårlige valg øker sjansene for at man blir behandlet dårlig selv, eller rett og slett driter seg ut.

Skrevet

Helt enig med deg i at man må ta opp kampen selv. Og det skrev jeg da også.

På den annen side er det faktisk ikke helt tilfeldig om drittsekker selv må betale; fordi at dårlig oppførsel og dårlige valg øker sjansene for at man blir behandlet dårlig selv, eller rett og slett driter seg ut.

Joda, det er jeg enig i. Dersom man er "dum" drittsekk og stadig skaper seg nye fiender så øker jo sannsynligheten for at en av disse tar igjen.

Men mange av tullingene som har slått seg opp ved å tråkke på andre har gjort det på en mer sofistikert måte. De er ikke nødvendigvis åpent aggressive, men spiller spill med mellommenn, bruker taktikk som å sette folk opp mot hverandre osv. mens de selv klatrer i hierarkiet. En av grunnene til at bla. psykopater tross alt klarer seg greit og i mange tilfeller aldri blir avslørt.

Skrevet

Joda, det er jeg enig i. Dersom man er "dum" drittsekk og stadig skaper seg nye fiender så øker jo sannsynligheten for at en av disse tar igjen.

Men mange av tullingene som har slått seg opp ved å tråkke på andre har gjort det på en mer sofistikert måte. De er ikke nødvendigvis åpent aggressive, men spiller spill med mellommenn, bruker taktikk som å sette folk opp mot hverandre osv. mens de selv klatrer i hierarkiet. En av grunnene til at bla. psykopater tross alt klarer seg greit og i mange tilfeller aldri blir avslørt.

Joda, det stemmer bra det. Våre "kjære" politikere er jo typiske eksempler i så måte.

Skrevet

Visst finnes Karma! Det har jeg opplevd flere ganger. X ødela utrolig mye for meg over flere år, har han plaget meg. (8 år tilsammen)Nå har han fått kreft, kols og har ikke jobb, har psykiske problemer, økonomiske problemer med mere.

Mobberne mine: en bor i østen, har barn og r sjekden hjemme, en har fått skikkelig lys stemme, en annen sliter med narko,

Jorden er rund. Det du sier og gjør, kommer tilbake til deg.

:skratte:

Anonym poster: fb22f0c8d8f24b4dbabd2aa6b693b026

Skrevet

Karma eksisterer og juksen viser seg alltid til slutt.

Hvor og når man blir innhentet av tidligere synder vites ikke, men at det skjer er helt sikkert :)

Helt klart :skratte:

Skrevet

Karma eksisterer nok ikke. Da ville verdenshistoriens største drittsekker fått sin straff. Flere av dem har levd livets glade dager etter å ha utført sine ugjerninger.

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Karma finnes ikke. Om det går dårlig eller bra med din nemisis avhenger av ren flaks eller uflaks. Tvinn tommlene, kjøpt en voododukke et ouija-bord eller hva det heter, bank i bordet og be til alle guder som evnt måtte finnes om at det skal gå vedkommende dårlig.

Kanskje ikke, men vonde handlinger har en tendens til å komme tilbake og bite deg hardt i ræva på et eller annet tidspunkt. Til slutt blir man gjerne gjennomskuet om man er et dårlig menneske, og da får man som fortjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...