Klaine Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Hva er deres mening på det? Altså folk som bruker mye juksekoder?
-Jiinxs- Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Juks i vei, bare det er snakk om singleplayer og ikke noe som påvirker folk du evt spiller sammen med.
Anglofil Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Bruker det selv en del når jeg spiller Sims-spillene. Ser ikke problemet med det så lenge det ikke går ut over andre enn meg selv. Mvh Yvonne
pingeline Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Hva andre gjør når de spiller single player bryr jeg meg ikke om, men for min del ødelegger det bare. Det som er gøy med spill er jo utfordingen, og hvis du kan få penger/utstyr/max level og lignende med et tastetrykk, så er det ikke noe poeng for meg å fortsette. På sims forstår jeg det. Der er kodene med på å endre "spillmodus" egentlig.
Klaine Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2013 Hva andre gjør når de spiller single player bryr jeg meg ikke om, men for min del ødelegger det bare. Det som er gøy med spill er jo utfordingen, og hvis du kan få penger/utstyr/max level og lignende med et tastetrykk, så er det ikke noe poeng for meg å fortsette. På sims forstår jeg det. Der er kodene med på å endre "spillmodus" egentlig. Enig. Jeg pleier å spille ut spill et par ganger, også bruker jeg juksekoder etter jeg har klart ferdig spillet. Fordi da er jeg jo ferdig med spillet uansett, så da bruker jeg bare juksekoder for å tulle rundt. Å bruke juksekoder første gang man spiller det blir litt teit, for hva er da vitsen med å spille? 2
TMB Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Å bruke juksekoder første gang man spiller det blir litt teit, for hva er da vitsen med å spille? Å bli underholdt. Alle har forksjellig måte å bli underholdt på, hvis noen vil bruke koder på et singleplayerspill de har kjøpt for sine egne penger må de da få lov til det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå