Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette spørsmålet er til deg som har truffet "den rette", enten om det gjensidig eller ei.

Følte du at vedkommende var den rette med en gang eller var det en følelse som dukket opp over tid?

Anonym poster: b49b72d2153e51682a18ad50aa9c01c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en gang, til og med før vi gikk inn i et forhold... Kan samtidig forstå at det kan være en gradvis prosess.

Anonym poster: 64dfe20977dfd1c1a00494ef87759ede

Gjest Elissima
Skrevet

Jeg visste ikke det med en gang nei, men innen ca 2 mnd kanskje. Er helt vannvittig forelsket!

Skrevet

Følte det litt første kvelden, selv om vi var fulle. Har aldri hatt det så gøy før.

Følte det bare mer og mer etter hvert. Mye fordi jeg greide å være rolig og glad sammen med han, noe jeg ikke har greid å være med andre.

Skrevet

Det var en følelse som kom med en gang, og etter hvert som vi ble bedre kjent ble følelsen stadig sterkere.

Gjest brutal mann
Skrevet

Vel, jeg ER jo den rette! Synd det er bare jeg som vet det...

• Liker 1
Skrevet

Tok sikkert mellom et halvt år til et år. Jeg hadde problemer med å stole på folk, så jeg var sikker på at han skulle forlate meg. Jeg holdt følelsene igjen.

Jeg var derimot hele tiden (også før jeg falt for han) sikker på at dette var en jeg kunne gro gammel med. Vi har alltid hatt et solid vennskap.

Anonym poster: 70f485bd3737b2802beecab81a125ebe

Skrevet

Han visste det med en gang, men jeg trengte noen måneder. Hadde nemlig klart å overbevise meg selv om at jeg skulle være singel en stund. Slik ble det ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...