Gå til innhold

Hudpleie-hva er viktigst av renseprodukter eller kremer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal for første gang til hudpleier, bestilt meg time for analyse/facemapping. Jeg går på AAP for tiden og har derfor ikke råd til å bruke flere tusen på produkter med en gang, men jeg vil ta meg råd til et produkt tenkte jeg. Nå vet jeg jo ikke hva analysen vil si, men mistenker at jeg har fuktfattig hud som er litt sensitiv(sår, flasser og lett rød spesielt på vinteren), med urenheter som sorte prikker, store porer og kviser.

Burde jeg først gå for et renseprodukt, en krem eller serum? Jeg vet hudpleieren også vil svare meg på det, men vil gjerne ha andres erfaringer også. Hvilket produkt hadde du ville brukt mest penger på?

Anonym poster: 7c514e87ea51a4a02fa23de9c886c72f

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg ville ha gått for krem. Min nattkrem (Dermalogica) koster 700 kr, men varer lenge. Bruker også Priori på dagen (365 kr). Har skrubben til Dermalogica samt ansiktsvasken, men prioriterer alltid en av kremene når jeg går tom.

Skrubb kan du i verste tilfelle lage selv av naturlige ingredienser, men kremer inneholder virkestoffer og skal trekke inn i huden og gjøre jobben der :)

Mine to cent iallefall!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg ville ha gått for krem. Min nattkrem (Dermalogica) koster 700 kr, men varer lenge. Bruker også Priori på dagen (365 kr). Har skrubben til Dermalogica samt ansiktsvasken, men prioriterer alltid en av kremene når jeg går tom.

Skrubb kan du i verste tilfelle lage selv av naturlige ingredienser, men kremer inneholder virkestoffer og skal trekke inn i huden og gjøre jobben der :)

Mine to cent iallefall!

skrubb skal man ikke bruke på sensitiv hud, om du skal gå for peeling, ts så gå for peeling uten korn bare så det er sagt.

men du har råd til bare et produkt og du mangler fukt. Da ville jeg fokusert på en krem .

• Liker 1
Skrevet

Absolutt kremen ,heller kjøpt en rimeligere rens , og spare til en som blir anbefalt. Min erfaring er uansett at det lønner seg og kjøpe ting hos hudpleier, de er mer konsentrert og varer lenger, i tillegg til at de gjør jobben sin.

Men vi vanlige dødelige må prioritere innimellom...pleier og spørre hudpleieren min hva jeg MÅ ha først, da jeg ikke har penger til alt på en gang. De er mennesker de også :) så har du kommet til et ålreit sted, så forstår de.

Skrevet

Alltid krem først. Rense kan du i bunn og grunn gjøre med hvilken som helst uparfymert underlivssåpe.

Anonym poster: 930140ae2004950b8d3e1aa770d1f287

Skrevet

Anbefaler hudpleieprodukter fra SOTHYS!! ;)

Anonym poster: af667ebdaec2082527dcb40476fc3365

Skrevet

Jeg ville gått for en god fuktighetskrem først. Det finnes peeling for sensitiv hud. men da som en maske. Uten " korn "

Skrevet

Jeg ville gått for en god fuktighetskrem først. Det finnes peeling for sensitiv hud. Men da som en maske. Uten " korn "

Skrevet

Bare huden blir skikkelig ren før krem trenger du ikke bruke noe fancy bare det er mildt. Jeg bruker lactacyd de gangene jeg fjerner sminke i dusjen. Rens får ikke sitte lenge nok på huden til at det pleier noe særilg, det gjør derimot krem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...