Mrs. B Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Lurer på om noen har et gratis kalender program å anbefale? Et slikt hvor jeg kan legge inn påminnelser til meg selv, og så får jeg beskjed på de tidspunktene jeg har satt. Kunne jo brukt Outlook kanskje, men nå bruker jeg Outlook Express til mail, så kunne heller tenke meg et lite program som kjørte ved siden av... Noen som har noe å anbefale? :-)
Labella Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Hvorfor ikke bruke Outlook til både mail og kalender, da? Så slipper du å ha flere programmer enn nødvendig oppe. Jeg bruker Outlook til alt og er veldig fornøyd med det - mye bedre enn OE til mail også :D
Mrs. B Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2004 (endret) Vet ikke jeg... liker liksom Outlook Express godt for det er det jeg er vant til. Har fortsatt mest lyst på et lite program ved siden av.. blir så mye jobb å legge om all mailen. (Masse mailer som må flyttes og jeg har flere identiteter i OE nå). Endret 28. august 2007 av Mrs. B
Labella Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har ikke gjort det selv, men man har alternativet "eksporter meldinger" - og får da opp alternativet "eksporter til Microsoft Outlook", så det skulle gå an. Men jeg forstår godt at du vil fortsette å bruke det programmet du er vant til - holdt på å få hetta da jeg innstallerte ny Office og Outlook forandret utseende :blunke: Har dessverre ikke noe tips om andre kalenderprogrammer...
Mrs. B Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2004 Takk for tipsene. Undersøker og leter litt videre foreløpig. Ang. Outlook. Vil påminnelser komme automatisk, eller må jeg ha programmet oppe for å få dem?
14062003 Skrevet 16. mars 2004 #7 Skrevet 16. mars 2004 Takk for tipsene. Undersøker og leter litt videre foreløpig. Ang. Outlook. Vil påminnelser komme automatisk, eller må jeg ha programmet oppe for å få dem? I utgangspunktet må du ha programmet kjørende, men du må ikke ha det oppe. Det finnes et lite program som gjør at Outlook ligger i halvdvale i system-tray liksom... Kjempekjekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå