AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Del Skrevet 19. januar 2013 Vi er 3-4 venninner som skal på jentetur. Tenkte på Warszawa, da vi har funnet billige billetter med Ryan Air dit i påsken. Har også funnet et sentralt og fint hotell. Man får valuta for pengene i Polen når det gjelder hotell i hvert fall! Tenkte å være i 3 dager. Men hva er det å gjøre der? Eneste jeg vet om er de to store kjøpesentrene som har bra shopping. Men er det bra uteliv der? Evt hvor? Hva annet kan 3-4 venninner finne på i Warszawa? Tusen takk for tips! Setter stoor pris på det! Anonym poster: cd3b2048d1231b0007fa9c8292a1e243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 20. januar 2013 #2 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Masse restauranter i alle fall. Noe annet uteliv har jeg ikke sett etter. Var der med et vennepar i november. var en ganske kul irsk pub i gamlebyen. Var levende musikk den fredagen vi var der. Datteren min og jeg skal ned dit i vinterferien noen dager. Men det blir bare shopping og kos og kanskje en tur i dyrehagen. http://www.warsawtour.pl/en Her finner du kanskje noen tips. Endret 20. januar 2013 av ToveM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå