Gå til innhold

Fortell èn positiv ting som har skjedd idag

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

På et slikt forum som dette er det ofte fokus på negative ting,og blir ofte diskusjoner som utarter seg negativt,så da tenkte jeg vi skulle heller snu det positive kinnet til å nevne noe som har gjort din dag fin,glad,positiv eller bedre enn den var ifra før :sol:

Jeg kan godt starte :)

Min positive opplevelse må være å spille badminton med samboeren min,har ikke ledd så mye på lenge når kjæresten tok disse små "seiersdansene" sine (ikke akkurat den mest rytmiske typen) :laugh: Han gjorde absolutt dagen min bedre!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste med dagen i dag var den utrolige nydelige solen jeg fikk gleden av å se på morgen turen med hundene :)

Skrevet

Jeg har sett ekte luftballonger som fyrte opp gassflammene og steg til værs med frydefulle mennesker i kurvene! :hoppendeglad:

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg har sett ekte luftballonger som fyrte opp gassflammene og steg til værs med frydefulle mennesker i kurvene! :hoppendeglad:

Så spennende! :) Hadde jeg vært oppi der hadde det nok ikke vært akkurat frydefullt,heller dødsfrykt tror jeg :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det beste med dagen min var at jeg var med en venninne jeg ikke har vært med på leenge. Vi drakk vin og koste oss (muligens litt for mye vin, men likevel...)

Gjest LadySizz
Skrevet

Det beste med dagen min var at jeg var med en venninne jeg ikke har vært med på leenge. Vi drakk vin og koste oss (muligens litt for mye vin, men likevel...)

Bestandig fint å møte venner man ikke har sett på lenge da,og vin er jo godt,så hvorfor ikke ;)

Skrevet

Jeg fant BH-er i min størrelse! :) Det er ikke alltid jeg gjør. Veldig positivt!

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg fant BH-er i min størrelse! :) Det er ikke alltid jeg gjør. Veldig positivt!

Det gjør jeg nesten aldri selv jeg,så skjønner godt du ble fornøyd da altså :)

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Og btw,om du har samme problem som meg at de ikke har store nok bh`er må du gjerne dele hvor du handlet idag ;)

Skrevet

Og btw,om du har samme problem som meg at de ikke har store nok bh`er må du gjerne dele hvor du handlet idag ;)

I dag har jeg faktisk handlet på Cubus, tro det eller ei :sjokkert: Fant 2 stk i min størrelse. :) Jeg tror de fleste vanlige butikker tar inn BH-er i litt rare størrelser, men de tar inn så få. Så det gjelder å være der før noen andre egentlig, og lete gjennom alle de har hengende og liggende, så er man heldig finner man skjulte skatter ;)

Gjest LadySizz
Skrevet

I dag har jeg faktisk handlet på Cubus, tro det eller ei :sjokkert: Fant 2 stk i min størrelse. :) Jeg tror de fleste vanlige butikker tar inn BH-er i litt rare størrelser, men de tar inn så få. Så det gjelder å være der før noen andre egentlig, og lete gjennom alle de har hengende og liggende, så er man heldig finner man skjulte skatter ;)

Ja du har nok rett i det. Jeg finner som regel aldri noe,mens min søster som jobber i klesbutikk har aldri problemer med det,sikkert da fordi hun er der "først" :)

Skrevet

Invitert til svigermor på herlig middag i dag , and , det lager jeg ALDRI selv , så dagens høydepunkt var middagen med små og store rundt bordet!

Skrevet

Ja du har nok rett i det. Jeg finner som regel aldri noe,mens min søster som jobber i klesbutikk har aldri problemer med det,sikkert da fordi hun er der "først" :)

Jepp! :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Invitert til svigermor på herlig middag i dag , and , det lager jeg ALDRI selv , så dagens høydepunkt var middagen med små og store rundt bordet!

Det har jeg aldri laget selv heller,og har ikke fått servert det noen plass,kan tenke meg det var nydelig :)

Gjest Spiderpig
Skrevet

Fikk høre at jeg var "Den mest serviceinnstilte personen jeg noen gang har møtt!" av en kunde.

Sånt varmer veldig :)

• Liker 1
Gjest LadySizz
Skrevet

Fikk høre at jeg var "Den mest serviceinnstilte personen jeg noen gang har møtt!" av en kunde.

Sånt varmer veldig :)

Ja absolutt,godt med litt takknemmlighet fra kunder :) Og da er du vel også veldig flink,så det må du ta til deg :)

Gjest LadySizz
Skrevet (endret)

Sjokolade,det er min positive ting idag! :nigo:

Også hjalp jeg en eldre dame inn på sykehuset idag da hun sleit litt med rullestolen sin,og hun var meget takknemmelig og sa "det er bra det finnes snille mennesker" :)

Endret av LadySizz
Skrevet

Jeg har endelig lært meg å strikke hæl på sokker :P

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg har endelig lært meg å strikke hæl på sokker :P

Good for you,hehe :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Fikk lønn idag,meget positivt pengeboken har vært litt slunken i det siste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...