Gå til innhold

Intervju. Stilling som butikksjef.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på intervju på tirsdag. Gruer meg litt siden det er til en litt viktig stilling. Den viktigste stillingen i en butikk liksom.

Noen tips til intervjuet?

På forhånd tusen takk for svar! :)

Anonym poster: cb4e6f27ec15e85eddc1be00f40aa2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste på et jobbintervju er kjemien mellom deg og de som skal ansette deg, har jeg erfart. Vær smilende og blid, og prøv å virke avslappet. Samtidig er det helt ok om man er litt nervøs, det viser jo bare at man ønsker jobben.

Kle deg slik du tror arbeidsgiveren ønsker du skal presentere butikken (med mindre du må bruke uniform.)

Ikke tenk så mye "meg meg meg" men fokuser på hva du kan tilføre stillingen, hvis de ansetter akkurat deg. I et jobbintervju er du et produkt, og det gjelder å være flink å selge seg selv. Men vær realistisk, og ærlig. Er du utålmodig, så er du ærlig om det, men snu det om til noe positivt, som at du da får jobben gjort, og er effektiv.

Det går nok bra, husk å poste her etterpå om du fikk jobben eller ikke :)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Du må vise at du kan noe, i dette tilfellet er økonomi viktig. Bunnlinja......er viktig :wow:

Anonym poster: 591d99233f243e982494f6ddcb984b2a

Skrevet

Du må vise at du kan noe, i dette tilfellet er økonomi viktig. Bunnlinja......er viktig :wow:

Anonym poster: 591d99233f243e982494f6ddcb984b2a

En god økonomiforståelse er viktig i en butikksjef stilling, men det er ikke avgjørende. Salgsteften er viktigere, samt konkurranseinstinkt. Når man er blitt innkalt på intervju så har jo CVen allerede blitt "godkjent".

Skrevet

Jeg jobber der allerede, så er snakk om å gå opp i stilling når hun over meg slutter snart.

Så de skal vel bare vurdere om jeg er klar, og virkelig har det som trengs for å gå opp.

Intervjuet gikk bra. Men får ikke vite noe før hun over meg leverer oppsigelse tror jeg. Det kan ta dager, uker, måneder. Kjedelig, men men. Var kjekt å hilse på direktøren vår i hvertfall! :)

Tusen takk for svar, jeg skal holde dere oppdatert med hva som skjer! :)

Anonym poster: 9098ee08c6c15cde6bea4c9295f04624

Skrevet

Jeg jobber der allerede, så er snakk om å gå opp i stilling når hun over meg slutter snart.

Så de skal vel bare vurdere om jeg er klar, og virkelig har det som trengs for å gå opp.

Intervjuet gikk bra. Men får ikke vite noe før hun over meg leverer oppsigelse tror jeg. Det kan ta dager, uker, måneder. Kjedelig, men men. Var kjekt å hilse på direktøren vår i hvertfall! :)

Tusen takk for svar, jeg skal holde dere oppdatert med hva som skjer! :)

Anonym poster: 9098ee08c6c15cde6bea4c9295f04624

Ah ok, da er det nok lettere å få jobben, siden de allerede kjenner deg.

Har vært i samme situasjon selv, men jeg ønsket ikke å bli butikksjef. Prøvde det noen måneder men det var ikke jobben for meg. For lange arb. dager , og for lite kompatibel med småbarnstilværelsen.

Hold oss oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...