altflyter Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Som overskriften. Jeg har inntatt litt for mye vin , og kjeder meg. Noen som vil snakke om noe kjekt?
Gjest badeand1 Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Jepp! Men jeg aner ikke hva vi skal prate om da.. Asl?
Gjest Gunfreak Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Best jeg ikke gjør det, som en mannegris er det gode sjangser for at jeg ville prøve å utnytte deg i din fulle tilstand.
altflyter Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2013 Best jeg ikke gjør det, som en mannegris er det gode sjangser for at jeg ville prøve å utnytte deg i din fulle tilstand. Try me
altflyter Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2013 Jepp! Men jeg aner ikke hva vi skal prate om da.. Asl? vi kan prate om ugler! Ugler er koselige dyr? Eller havskilpadder! Sant det er trist at suppeskilpadden heter suppeskilpadde? Den er jo ikke til for å spises!
Gjest Gunfreak Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Try me Legger armen rundt skulderen din og setter seg nærmere
Aldrisur Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Jeg fikk veldig lyst til å benytte anledningen til å si at du er en kjempeflott person Altflyter. Jeg har fulgt litt med på deg her inne - ikke stalket altså........Den tråden du startet om å hjelpe hverandre er kjempepositiv og helt fantastisk! 1
Gjest badeand1 Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 vi kan prate om ugler! Ugler er koselige dyr? Eller havskilpadder! Sant det er trist at suppeskilpadden heter suppeskilpadde? Den er jo ikke til for å spises! Jeg elsker ugler! Spesielt "alienugla" Den er så skummel og fin på en gang. Suppeskilpadde.. Oo Jeg måtte google. Men den er søt da. ^^ Går en skrekkfilm på tv nå.. Skal jeg se den tro..
Gjest Elissima Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Jeg er med, jeg er med! Har influensa og kjeder meg helt grusomt. Kan noen si noe morsomt?
Cordelia Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Uhm, underholde? Jeg kan ta en dans. Det er underholdning i seg selv. Skilpadder ja.........................Nei, jeg er blank........ Men det er jo kjekt å bære huset på ryggen, spesielt nå som det er kaldt. Tror det kan bli en ny patent.
altflyter Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 19. januar 2013 Jeg fikk veldig lyst til å benytte anledningen til å si at du er en kjempeflott person Altflyter. Jeg har fulgt litt med på deg her inne - ikke stalket altså........Den tråden du startet om å hjelpe hverandre er kjempepositiv og helt fantastisk! Tusen takk! Så skjønn du er! Jeg syntes forresten at brukernavnet ditt er helt fantastisk! Og jeg blir glad hver gang jeg ser avataren din :D 3
altflyter Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2013 Legger armen rundt skulderen din og setter seg nærmere nå syntes jeg du går litt langt altså!!!! Jeg elsker ugler! Spesielt "alienugla" Den er så skummel og fin på en gang. Suppeskilpadde.. Oo Jeg måtte google. Men den er søt da. ^^ Går en skrekkfilm på tv nå.. Skal jeg se den tro.. hvilken film da? Jeg orker ikke se skrekkfilmer... Da får jeg ikke sove på ukevis Jeg er med, jeg er med! Har influensa og kjeder meg helt grusomt. Kan noen si noe morsomt? vet du hva det hvite i fuglebæsjen er? Uhm, underholde? Jeg kan ta en dans. Det er underholdning i seg selv. Skilpadder ja.........................Nei, jeg er blank........ Men det er jo kjekt å bære huset på ryggen, spesielt nå som det er kaldt. Tror det kan bli en ny patent. det er jo en skikkelig god plan mtp studenter! Syntes du burde begynne å forske på det. Du kan bli rik!!! Hvordan er dansen din da?
Gjest Gunfreak Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Ok skilpadder. Først hvorfor heter de skilPADDER de er ikke beslektet med padder i det hele tatt, to helt forskjellige klasser av dyr. Og det andre er at en skilpadde var den siste overlevende veteranen fra krim krigen, den ble 250 år eller noe, og var ombord et britisk krigs skip under krim krigen, og levde da 200+ år til etter krigen.
Gjest badeand1 Skrevet 19. januar 2013 #14 Skrevet 19. januar 2013 (endret) hvilken film da? Jeg orker ikke se skrekkfilmer... Da får jeg ikke sove på ukevis The uninvited. Men den virker bare teit så jeg dropper den. Blir anime istedet. ^^ Når vi snakker om skilpadder: Turtleduck! Endret 19. januar 2013 av Mortem
Gjest Elissima Skrevet 19. januar 2013 #15 Skrevet 19. januar 2013 Skilpadder er søte! Jeg fant noe søtt om det: 3
Fantasi Skrevet 19. januar 2013 #16 Skrevet 19. januar 2013 Håhå, jeg er ikke alene om å omfavne vinflaska Skal vi danse? Jeg kan sette på litt musikk 2
altflyter Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #18 Skrevet 19. januar 2013 Ok skilpadder. Først hvorfor heter de skilPADDER de er ikke beslektet med padder i det hele tatt, to helt forskjellige klasser av dyr. Og det andre er at en skilpadde var den siste overlevende veteranen fra krim krigen, den ble 250 år eller noe, og var ombord et britisk krigs skip under krim krigen, og levde da 200+ år til etter krigen. Det er et veldig godt spørsmål i grunn... Kanskje det er padder som har fått navnet sist... De blir ikke like gamle, så kanskje det er paddene som ikke ligner på skilpadder... Har du lest eddapliks? Den er kjempesøt!!! The uninvited. Men den virker bare teit så jeg dropper den. Blir anime istedet. ^^ Når vi snakker om skilpadder: Turtleduck! hvilken anime da? Har du sett shihiro og heksene, det flygende slottet, eller min nabo totoro? De er så gøyale!!!
altflyter Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #20 Skrevet 19. januar 2013 Håhå, jeg er ikke alene om å omfavne vinflaska Skal vi danse? Jeg kan sette på litt musikk stilig! Hvilken vin? Og er du i eget selskap eller med noen? Hvilken låt hører vi på? Ja! Linedance country eller? noen som vil lære meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå