Gjest chiki Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Mandag fikk jenta mi på 2 år ny seng, hittil har hun sovet i grindseng. Det er slik "skyveseng" så vi kan utvide den etterhvert som hun vokser, slik den ikke føles så stor. Hun er kjempestolt og kry over den nye sengen og lampen hun har fått over sengen. Problemet er at hun av og til står opp igjen etter hun har lagt seg, men hun var litt vanskelig å legge en liten tid før hun fikk ny seng også Hvilken erfaring har andre når de har byttet seng? Hva gjør dere med madrassen når man har slik seng? Jeg skar av nederste delen av en vanlig madrass nå. Finnes det "mellomlaken" til slike senger som er mellom grindseng og vanlig seng?
Gjest glar Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Hei! Gutten vår fikk også vokseseng, den kjøpte vi på ikea. Der solgte de også madrass til, i tre deler. Hoveddelen var 120 lang ca (passer når sengen er minst), og så to mindre deler som passer i de neste hakkene. Med alt på plass like stor som vanlig madrass. De solgte også laken i 2 pk, der en var type ca 75*120 og andre 75*160.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Hei. Vår pode fikk en juniorseng fra IKEA etter sprinkelsenga si. Den ser nesten ut som en helt normal enkelseng for voksne, bare at lengden er litt kortere. Med oss har det gått helt fint. Det var en veldig grei overgang, og ingen nevneverdige utfordringer for oss. Pga vårt valt av seng fantes det allerede egnede madrasser til formålet. Vi ønsker ikke å gjøre ting unødvendig komplisert. Laken har vi kjøpt på Princess. Anonym poster: c1e7cebd827d6edb20ba547428443e04
Gjest chiki Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Da får jeg se om vi finner, bor ett stykke unna ikea da:) Fant en kjempe fin seng noen skulle ha bort, til gi bort pris. Den var så utrolig fin at jeg bare slo til:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå