Gå til innhold

Holder på å freake ut!

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

10wordsyo

Endret av Freakingawesome
Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Dette høres virkelig ikke greit ut. Skjønner godt at du blir deprimert og nedfor. Ser du noen mulighet for å løse pengeproblemene dine og kunne flytte et annet sted ganske kjapt?

Skrevet

Uff..

Hva med at du kanskje kan prøve å finne deg en jobb, og så kan du flytte derifra? Eller få deg en jobb der du kommer fra, og spørre en venn om du kan bo der en liten stund til du tjerner litt penger og kan finne deg en leilighet?

Anonym poster: fb24de41bc6083d27f4d52190ea98ae0

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Uff..

Hva med at du kanskje kan prøve å finne deg en jobb, og så kan du flytte derifra? Eller få deg en jobb der du kommer fra, og spørre en venn om du kan bo der en liten stund til du tjerner litt penger og kan finne deg en leilighet?

Anonym poster: fb24de41bc6083d27f4d52190ea98ae0

Desverre er dette vanskelig da de fleste vennene mine ikke har plass til meg. Det å flytte opp hit var siste utvei. Plan Å om du vil. Når d kommer til penger så har jeg så mye gjeld at nesten hver eneste krone jeg har går til nedbetaling av den :/ sitter nok fast her oppe en god stund.

Gjest kinkylita
Skrevet

Hvem et det du skylder penger til? De fleste banker er ganske reale med betalingsordninger. Ta en prat med de, ordne en nedbetalingsplan, jobb så mye du bare klarer, prøv å bli såpass til gjeldsfri at du kan komme deg til h***** bort fra der du er nå. Får jeg spørre hvilken gjeld du har? Syns det er litt rart at du lot det gå så langt at du var nødt til å ta dette drastiske steget å flytte uten at du kunne ta tak i det før det var gått så langt.

• Liker 1
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Hvem et det du skylder penger til? De fleste banker er ganske reale med betalingsordninger. Ta en prat med de, ordne en nedbetalingsplan, jobb så mye du bare klarer, prøv å bli såpass til gjeldsfri at du kan komme deg til h***** bort fra der du er nå. Får jeg spørre hvilken gjeld du har? Syns det er litt rart at du lot det gå så langt at du var nødt til å ta dette drastiske steget å flytte uten at du kunne ta tak i det før det var gått så langt.

Gjelda ligger i ubetalt husleie og diverse regninger + tonnevis med inkasso. Grunnen til gjelda er fordi jeg kort å godt var en stor idiot + at jeg har brukt mye penger på selvmedisinering. Ønsker egentlig ikke å utdype meg noe mer der. Spiller ingen rolle hvorfor d skjedde fordi at nå er jeg her å må fokusere på å komme ut av det

Skrevet

Men skaff deg en jobb. Da vil du føle deg bedre og du kan betale gjelden din fortere.

Og selvmedisinering? Jeg regner med du mener hasj? Det må du bare slutte med, det blir for dumt.

Anonym poster: 2ca524c3ae8f5e8fb9955eca0127c509

Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Men skaff deg en jobb. Da vil du føle deg bedre og du kan betale gjelden din fortere.

Og selvmedisinering? Jeg regner med du mener hasj? Det må du bare slutte med, det blir for dumt.

Anonym poster: 2ca524c3ae8f5e8fb9955eca0127c509

Ønsker ikke å utdype meg der. Hele tråden blir bare om til en moralpreken. Jeg vil bare si at jeg har en fysisk tilstand som i mine øyne gjør bruken av denne "medisinen" forsvarlig. Spesielt da ingen trafisjonell skolemedisin har fungert for meg. De har faktisk i mange tilfeller forverret tilstanden å sørget for unødvendige sykehus opphold. Alle spørsmål ang dette vil jeg ignorere fremover. :)

Endret av Freakingawesome
Skrevet

hvis du skylder så mye penger så må du jo ha en jobb uansett...

alt du tjener går ikke til regninger, du skal ha til livsopphold også (du har rett på det). Gå på NAV og hør med dem om gjeldsordning f.eks

Det hjelper ikke å sitte i kjelleren til far å synes synd på seg selv

Anonym poster: 6eb2e8005574679be0d4f2d572429d7e

• Liker 3
Skrevet

Gå til Nav og få rådgivning der. En venn av meg la seg under Nav sin makt og de tok kontroll over økonomien hans. De betalte alt og han fikk lommepenger. Trangt men fritt.

Melde deg opp som student til vår-semesteret, søke lånekasse og finne studentbolig?

Anonym poster: 496d0f76e720d513a3201f496f785e6e

• Liker 1
Gjest kinkylita
Skrevet

Enig med svarene over her. Skaff deg hjelp til å kom deg ut av denne knipa, og kom deg ut av gutterommet. Så skal du se at det sakte, men sikkert blir bedre etter hvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...