Gå til innhold

Sin egen lykkesmed?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt akkurat å titta litt på FB, og syntes det skjer så mye i andres liv..

Jeg er 35år, singel, ingen barn og har bodd på i samme leilighet i 10år, og jobbet på samme sted i 11år.

Mine Bekjente på FB, men også mine nære venner har fått barn, flyttet flere ganger, giftet seg osv..

Følte meg bare så utrolig kjedlig her jeg satt, at jeg burde gjøre noe som fikk livet mitt videre, men det er jo tåpelig å flytte for å flytte og jeg stortrives i jobben min så dumt å bytte..

Man er sin egen lykkesmed, men jeg må være en dårlig en..

Anonym poster: d9451e0b263428512978eb4115cb1c4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha et stabilt liv er ikke kjedelig og det er ikke unormalt å være 35 og singel. Hva gjør du ellers da? Det er det som har betydning. Har du det ofte gøy, ler du mye og har du folk du kan ringe om du er ensom? DET er det som er viktig ig som du evt kan prøve å gjøre noe med.

Og husk at ingen legger ut på Facebook at de ligger alene på sofaen foran TVen for 4. lørdag på rad.

Anonym poster: fb6c609c907bebae8d5b3be5361f031a

Skrevet

Jeg synes man er sin egen lykkes smed. Ta kontakt med folk, reis, møt nye mennesker. Du kan bli såret, det kan gå galt, men det er vel bedre enn å ikke prøve?

Anonym poster: 6ea5d19679b3528fc08771a44265d56e

Skrevet

noen har mer spennende liv enn andre, men ting virker jo mye er spennende om du sammenligner alle andres liv med kun ditt eget.

Anonym poster: 03c5bb22834559caac8e19145a815005

Gjest proteinet
Skrevet

Du er ikke et særtilfelle, det er mange som er i samme situasjon - frivillig. Hvorfor skal du endre deg selv for å "passe inn"? Ikke glem at det er mange som bruker facebook for å glorifisere livet sitt. Facebook-statuser er ikke alltid forenlige med virkeligheten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...