Gå til innhold

Like stort behov?

Har dere like ønsker angående sexlivet?  

1 stemme

1. 1. Har dere like ønsker angående sexlivet?

• Vi har like mye lyst begge to og er svært tilfredse.
      11
    • Vi har like mye lyst begge to men det kunne vært bedre.
      2
    • Hun har mer lyst enn ham og vil ha mer.
      5
    • Han har mer lyst enn henne og vil ha mer.
      11
    • Sex. Hva er det?Kan ikke huske sist.
      4

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere som er i et forhold. Har dere like stort behov for sex? Selv skulle jeg til tider ønske at det var litt mer, men samboer virker fornøyd slik det er . Vi har sex ca 2-3 ganger i uken. Men det er kanskje ikke kvantiteten som gjør meg litt misfornøyd men kvaliteten. :roll:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg stemte at jeg ikke kan huske sist jeg :hoho: Men det er fordi jeg ikke er i noe forhold nå da.. Ellers har jeg varierte erfaringer, i ett forhold har jeg og daværende hatt like mye lyst, i ett annet har jeg hatt mer lyst, og i et atter annet er det han som har hatt mer lyst...! Så det kommer vel an på person, tid, sted, livssituasjon tror jeg!

Skrevet

Samboeren min har nok litt mer lyst enn meg, men generelt er vi ganske like. Vi er uansett begge svært fornøyde med sexlivet vårt, både når det gjelder kvalitet og kvantitet. :-)

Det sies at når sexlivet er bra teller det 10% i et forhold, når det er dårlig teller det 90%, og det tror jeg på!

Gjest Han ville mer
Skrevet

Min tidligere samboer ønsket det første året sex gjerne hver dag. Det var for mye for meg: selv kunne jeg tenke meg annenhver dag.

Så, etter det første året ville han plutselig ikke så ofte. Kanskje bare 3 ganger i uken. Da ble det plutselig for lite for meg.

De siste månedene av forholdet hadde vi sex bare 2 ganger i uken ca.: noe som er for lite. Og kanskje et barometer for at det gikk dårlig?

For meg er kanskje det ideelle omtrent 4 ganger i uken eller noe.

Skrevet

Han skulle nok gjerne hatt "pels på knaggen" litt oftere ja...

*Kjipe-Barbie* :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...