Gå til innhold

Deltidsstilling med arbeidstid kun på kveld og helg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jobb allerede, med arbeidstid fra 8-16. Men jeg vil jobbe mer!

Har alltid jobbet litt ekstra, men nå har jeg flyttet og ekstrajobben min er for langt unna.

Så.. hvor i Oslo kan man få en slik type stilling? :)

Anonym poster: 30586f901fbfa902433eeef5a0f08536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bensinstasjoner, dagligvarer som har åpent til 23.00, drosje,..

• Liker 1
Skrevet

Kundeservice. Jeg jobber kun kveld og helg, dvs vakter fra 16-20 på hverdager og åttetimersvakter mellom 8-20 i helgene.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Kundeservice. Jeg jobber kun kveld og helg, dvs vakter fra 16-20 på hverdager og åttetimersvakter mellom 8-20 i helgene.

Kan jeg spørre hvor?

Kunne tenkt meg en sånn type jobb.. Er det vanskelig å få? :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor?

Kunne tenkt meg en sånn type jobb.. Er det vanskelig å få? :)

Jeg jobber i Kristiansand, men du kan få denne typer stillinger over hele landet (bedriften jeg jobber i har lignende stillinger over hele landet).

Tja, ikke spesielt vanskelig, men man må bestå noen tester og man får relativt god opplæring (fem-seks uker).

Glemte å si at jeg jobber turnus. Annenhver uke helg + to dager i uka og annenhver uke tre dager i uka.

Skrevet

Er dette salg eller? Det er jeg nemlig ikke spesielt god på :)

Skrevet (endret)

Er dette salg eller? Det er jeg nemlig ikke spesielt god på :)

Nei, som jeg har skrevet tidligere er det kundeservice. Det betyr at man aldri ringer ut til kunder, man får henvendelser fra dem direkte. Man gir teknisk support, f.eks fordi man ikke får internett til å fungere, man gir veiledning til produkter og tar i mot henvendelser generelt, f.eks fakturaspørsmål. Det er selvfølgelig slik at det er ønskelig å selge produkter, men det er mer slik at hvis man ser kunden heller bør ha et annet produkt så nevner man det.

Det er ikke provisjon men fastlønn, og jeg tjener svært godt i min 50%-stilling til å være ufaglært fordi jeg jobber kveld/helger/høytider (men dette er fleksibelt ift at man kan jobbe andre steder i landet/søke fri ved spesielle hendelser). Det er også godt tilrettelagt for studenter (vi har rett til fri ved eksamener)-

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Nei, som jeg har skrevet tidligere er det kundeservice. Det betyr at man aldri ringer ut til kunder, man får henvendelser fra dem direkte. Man gir teknisk support, f.eks fordi man ikke får internett til å fungere, man gir veiledning til produkter og tar i mot henvendelser generelt, f.eks fakturaspørsmål. Det er selvfølgelig slik at det er ønskelig å selge produkter, men det er mer slik at hvis man ser kunden heller bør ha et annet produkt så nevner man det.

Det er ikke provisjon men fastlønn, og jeg tjener svært godt i min 50%-stilling til å være ufaglært fordi jeg jobber kveld/helger/høytider (men dette er fleksibelt ift at man kan jobbe andre steder i landet/søke fri ved spesielle hendelser). Det er også godt tilrettelagt for studenter (vi har rett til fri ved eksamener)-

Synes nå det virker vanskelig å få jobb, jeg. :(

Skrevet (endret)

Synes nå det virker vanskelig å få jobb, jeg. :(

Egentlig ikke, eneste er at de kun ansetter gjennom bemanningsbyrå først (jeg ble ansatt gjennom Manpower, men fikk stilling rett i bedriften).

Endret av Yvonne
Skrevet

Må bare si at jeg anbefaler det samme som Yvonne. Jeg jobber slik jeg også, men jeg jobber 16.00-21.00 tre dager i uken, noen ganger 4 dager i uken. Det er helt ideelt og vi får fri når vi trenger.

Jobber med det selv, ved siden av skolen nå. Anbefaler det virkelig.

Skrevet

Må bare si at jeg anbefaler det samme som Yvonne. Jeg jobber slik jeg også, men jeg jobber 16.00-21.00 tre dager i uken, noen ganger 4 dager i uken. Det er helt ideelt og vi får fri når vi trenger.

Jobber med det selv, ved siden av skolen nå. Anbefaler det virkelig.

Jeg jobber i Kristiansand, men du kan få denne typer stillinger over hele landet (bedriften jeg jobber i har lignende stillinger over hele landet).

Tja, ikke spesielt vanskelig, men man må bestå noen tester og man får relativt god opplæring (fem-seks uker).

Glemte å si at jeg jobber turnus. Annenhver uke helg + to dager i uka og annenhver uke tre dager i uka.

Kan jeg spørre hvor mye dere tjener da?

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye dere tjener da?

260.000 kr i året i 50%-stilling. I tillegg får jeg mobil/internett dekket, samt alle forsikringer.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke jobbet der et år, men jeg tjener vel rundt 125 000 siden jeg har redusert stillingen min til 3 dager i uka. Jeg jobber aldri helger.

Skrevet

Gallup. Dårlig betalt, men en vesentlig fordel er at det er du som ringer ut og bare kan legge på hvis du har kommet til en tulling. Hvis det er en tulling som ringer inn kan du ikke bare si hade og legge på med en gang ;)

Anonym poster: 7a2c2c4575086c8a2528c0a136135d4d

Skrevet

Mange vaskejobber der man kan jobbe på kveldstid .

Anonym poster: dd0777648ff6d3cd1302c2b4a5bdd22a

Skrevet

Gallup. Dårlig betalt, men en vesentlig fordel er at det er du som ringer ut og bare kan legge på hvis du har kommet til en tulling. Hvis det er en tulling som ringer inn kan du ikke bare si hade og legge på med en gang ;)

Det er veldig sant :ler:

Skrevet (endret)

Dette tenkte jeg på også. Det er flere firmaer som driver med sånt men i Oslo er vel TNS Gallup størst og det er lett å få jobb der. Innmari kjedelig og monotom jobb da, men noen trives sikkert godt med det. Selv om man ringer til folk og "forstyrrer" så slipper man å være selger.

Om du ikke har noe imot å selge så jobber mange telefonselgere på kveldstid.

Support er også nevnt ser jeg. I en del tilfeller krever det noe tekniske kunnskaper fra før, men i veldig mange er det enkel support som man får opplæring i. Du kan forsøke firmaer som Telenor, Hafslund osv eller gå gjennom et bemanningsbyrå. Jeg har jobbet og trivdes med dette. Pleier å være ok betalt, der jeg jobbet begynte man vel på 135 i timen om jeg husker riktig, men det varierer helt sikkert.

En del vaktjobber er kveld og natt, det finnes sikkert dem man ikke trenger vekter-utdannelse for. For eksempel sånne som sitter vakt på skoler osv på kvelden. Sikkert litt ensom jobb da hehe.

Sist så har du jo kiosk, dagligvare og bensinstasjoner. Lette jobber å få, krever ikke noe spesiell kunnskap.

Endret av SoftKitty
Skrevet

Servitør eller bartender.

Skrevet

260.000 kr i året i 50%-stilling. I tillegg får jeg mobil/internett dekket, samt alle forsikringer.

Ja, da er det bare å vente på at Manpower skal utlyse en sånn stilling. Hvor ofte skjer det da, mon tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...