Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 åring har spart til egen Ipad, idag igjen klarte h*n ikke skru av da vi skulle gå på butikken. Jeg sa flere ganger at h*n måtte gjøre seg klar, og det endte tilslutt med at jeg tok Ipaden og sa at den ikke fikk brukes når vi kom hjem igjen. Far sier at Ipad skal leveres tilbake kl 18.00. Når vi kommer hjem spør barnet etter Ipad, far sier -gå å bruk laptopen din du.

Hadde jeg grunn til å bli sint?

Anonym poster: 0f5cc2622d8c5ba6a6244645c5d8452c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytte ut grunn?

Skrevet

Jeg er kjempesint, og idioten skjønner ikke hvorfor. Det er jo ikke de samme spillene på Ipaden var argumentasjonen.

Skrevet

Er han mindre intelligent eller bare later han som?

• Liker 1
Skrevet

Han er en idiot!

Gjest annemor30
Skrevet

Hva med å ha felles regler som dere blir enige om å følge? Dere kan ende med em usikker unge når ene sier ja og den andre nei!

• Liker 1
Skrevet

Tjaa, jeg skjønner dere begge, jeg. Det er jo tydelig at denne nye ipaden er problemet, så når den blir tatt vekk må barnet nøye seg med den gamle laptopen (som åpenbart ikke var morsom nok, siden barnet kjøpte seg ipad). Synes du skal la det gå for nå, så får dere heller snakke om hva reglene skal være fremover.

Skrevet

Nei, jeg lot det ikke gå. Oppvasken endte opp i at vi flytter og selger huset!

For meg var dette dråpen.

Skrevet

Nei, jeg lot det ikke gå. Oppvasken endte opp i at vi flytter og selger huset!

For meg var dette dråpen.

:sjokkert:

Anonym poster: 1f8739948faaa1f65e8d80393a94a2b4

• Liker 2
Skrevet

:sjokkert:

Anonym poster: 1f8739948faaa1f65e8d80393a94a2b4

Det ligger mer bak, men kan ikke legge ut alt her. Dritt mann, nå har hatt gitt meg diverse diagnoser og bedt mer reise lukt til h*******

Helt fint.

Gjest annemor30
Skrevet

Jeg kjøper huset men uten gubben ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper huset men uten gubben ;-)

Velbekomme, hagen er pent opparbeidet, de fleste rommene nymalt og persienner følger med!

Gubben kommer muligens til å luske ut og inn av garasjen til han finner ett hundehus han kan bo.

Nå har jeg begynt å pakke.

Gjest Darthoven
Skrevet

"I-pad drepte forholdet vårt"

Løsningen på et langt og fruktbart samliv; Ingen smarttelefon og kun stasjonær PC. Renna tekknållågien har gått for langt!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Å ikke mobil heller kun fasttelefon og stasjonær pc med ISDN

Endret av EryMax
Skrevet

man kan jo le alt man orker, men ofte er det denne typen dråper som får det til å renne over for folk.

fyren er en idiot, og mest sannsynlig preget av både konkurransebehov og duperingsbehov, arme sjelen.

Skrevet

Min er 7 år og er mer opptat av lego,,moshi monsters og fotball kort enn tegnefilmer.Fjernkontroll ligger på bordet og hvis han har lyst å se på noe...det går helt fint for meg.Jeg har ting som må gjøres hjemme og han kan fint bestemme hva skal han gjøre mens jeg er opptatt.

Skrevet

Min er 7 år og er mer opptat av lego,,moshi monsters og fotball kort enn tegnefilmer.Fjernkontroll ligger på bordet og hvis han har lyst å se på noe...det går helt fint for meg.Jeg har ting som må gjøres hjemme og han kan fint bestemme hva skal han gjøre mens jeg er opptatt.

Haha feil tema

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...