Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er gode på kjærlighet? Og ser når jeg finner den?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jeg. Jeg ser at du må ut å reise for å finne kjærligheten. Jeg ser at det er varmere strøk. Det er ... det er ... Zanzibar.

Der vil du finne en innfødt som elsker deg for 5 dollar om dagen.

Lykke til.

• Liker 3
Skrevet

okei. Uten at jeg har noe bilde eller annet jeg kan gå etter her, så prøver jeg egentlig bare å føle energien din. Som en slags fjernhealing, bare med at jeg skal finne litt ut om deg. Prøver å sende noen stråler over deg, så om du føler noen har sett på deg idag, så er det bare min energi som prøver å finne din. (ja, det høres rart ut)

Så.. jeg får egentlig ikke så altfor mye energi. Kan hende jeg blir styrt inn på en annen, men la meg se. Du må virkelig komme deg videre med noe. Du må tørre å åpne deg litt mer og vise hvem du er. Har du sosial angst? Det er i hvertfall det jeg får opp, men som sagt, det kan være en annen jeg prater om.

Det er også noe du må la gå. Noe i jobbsituasjonen du ikke liker. Du kan ikke tenke på hva som kunne blitt og burde være - du er der du er, og må være takknemlig med det.

Bortsett fra det må du komme deg mer ut. Gå turer, få frisk luft inn i hjernen. Du tenker for mye! Bor du i Oslo? Føles som du bor i en storby og føler mulighetene til å være for deg selv ute er vanskelig.

Og hvorfor får jeg opp en mann du ikke kan få? hehe.. flirer litt for meg selv her. Du virker som den personen som går etter det du ikke kan få. Jeg hører også helsehelsehelse. Drar du til legen eller tannlege ofte?.. øh, er du forelska i tannlegen din? .... mulig jeg er på villspor.

Du må komme deg ut av storbyen for å finne den orgentlige kjærligheten, du passer ikke inn i noe storby. Det er for mange mennesker og for mye stress for deg.

Kjære TS, når du har reparert deg selv litt, skal du se at øynene dine åpner seg og garden går ned. Da vil du også finne han du leter etter.

Håper dette var litt til nytte?

Anonym poster: 60d801b95cae0f1ef4d05d5fede501cd

Skrevet

okei. Uten at jeg har noe bilde eller annet jeg kan gå etter her, så prøver jeg egentlig bare å føle energien din. Som en slags fjernhealing, bare med at jeg skal finne litt ut om deg. Prøver å sende noen stråler over deg, så om du føler noen har sett på deg idag, så er det bare min energi som prøver å finne din. (ja, det høres rart ut)

Så.. jeg får egentlig ikke så altfor mye energi. Kan hende jeg blir styrt inn på en annen, men la meg se. Du må virkelig komme deg videre med noe. Du må tørre å åpne deg litt mer og vise hvem du er. Har du sosial angst? Det er i hvertfall det jeg får opp, men som sagt, det kan være en annen jeg prater om.

Det er også noe du må la gå. Noe i jobbsituasjonen du ikke liker. Du kan ikke tenke på hva som kunne blitt og burde være - du er der du er, og må være takknemlig med det.

Bortsett fra det må du komme deg mer ut. Gå turer, få frisk luft inn i hjernen. Du tenker for mye! Bor du i Oslo? Føles som du bor i en storby og føler mulighetene til å være for deg selv ute er vanskelig.

Og hvorfor får jeg opp en mann du ikke kan få? hehe.. flirer litt for meg selv her. Du virker som den personen som går etter det du ikke kan få. Jeg hører også helsehelsehelse. Drar du til legen eller tannlege ofte?.. øh, er du forelska i tannlegen din? .... mulig jeg er på villspor.

Du må komme deg ut av storbyen for å finne den orgentlige kjærligheten, du passer ikke inn i noe storby. Det er for mange mennesker og for mye stress for deg.

Kjære TS, når du har reparert deg selv litt, skal du se at øynene dine åpner seg og garden går ned. Da vil du også finne han du leter etter.

Håper dette var litt til nytte?

Mye! riktig der! Enten så leser du energier veldig bra eller så har du fått med deg andre tråder jeg har skrevet! Det er veldig riktig med det sosial og at jeg er betatt av legen hehe, en jeg ikke kan få. Og at det er mye stress med masse mennesker rundt meg! Jeg holder meg heller inne og det er noen ganger vanskelig å komme seg ut. Bor ikke helt i Oslo, men ikke lange turen inn ditt! Lurer litt på hvordan jeg skal komme i kontakt med en mann om jeg sliter sosialt og særlig bare å begynne å snakke med en fremmed på tur eller ute et sted. Igjen tenker mye! Helt riktig, blir veldig mye negative og tunge tanker, gjør tanker om folk og hva som kan skje, liksom prøver å lage meg en situasjon før den skjer, det blir gjerne helt annerledes enn jeg tenkte, gjerne mer positiv! Takk for at du så på meg! :)

Skrevet

okei. Uten at jeg har noe bilde eller annet jeg kan gå etter her, så prøver jeg egentlig bare å føle energien din.

Fantastisk cold reading :ler: .

• Liker 4
Skrevet

Imponerende! Kan du se om jeg er gravid eller vil lykkes med å bli det snart?

J,24,Larvik

Anonym poster: db1c717b9766dcb142f25e56643e0d58

• Liker 1
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kommer jeg til å bli forelsket i en fyr, når? :) savner en innimellom...

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det noen som har blitt spådd her før? Lurer på om det er en om bor her hvor jeg bor som kanskje er en jeg burde ta kontakt med?

Gjest Jon Snow
Skrevet

Noen som er gode på kjærlighet? Og ser når jeg finner den?!

Desverre du vil aldri finne kjærligheten

Skrevet

Kommer jeg til å bli forelsket i en fyr, når? :) savner en innimellom...

Du møter ham ikke så lenge du henger her, hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Desverre du vil aldri finne kjærligheten

Ja, du har nok helt rett.

AnonymBruker
Skrevet

Imponerende! Kan du se om jeg er gravid eller vil lykkes med å bli det snart?

J,24,Larvik

Anonym poster: db1c717b9766dcb142f25e56643e0d58

Jeg lurer også på dette, mann 40.

Anonym poster: a4cd05f45786282f6609adf00b09f080

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har blitt spådd her før? Lurer på om det er en om bor her hvor jeg bor som kanskje er en jeg burde ta kontakt med?

Jeg kan spå deg og det koster 1500,-

Anonym poster: 141b8a0322b016786b6ef9a0a27dbf60

Skrevet

Jeg kan spå deg og det koster 1500,-

Haha

AnonymBruker
Skrevet

Haha

;)

Skrevet

Jeg lurer også på dette, mann 40.

Anonym poster: a4cd05f45786282f6609adf00b09f080

Ja, du blir gravid hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...