AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Barna mine har alltid vært snille og greie. Alle kommenterer på hvor vel oppdragne de er. Min ygsnte er veldig aktiv og utadvent. Har mange venner på skolen, og elsker fotball. I fotball banen blir det, en del krangling, dytting og det er høy energi! Jeg vet ikke om det er der han lærte, men han begynte å slå!!! Slår storebroren sin med håndfalten, eller håndbaken når han er sint. Han dytter hardt også! Nå slo han broren hardt i magen at det ble vaskelig for ha å være oppreist! Han gråt veldig også! Jeg vet ikke hvordan håndere sånt! Jeg kan ikke akseptere vold Veldig fortvilt mor! Anonym poster: d62dcfe5900b562585b691ee503863c2
tingeling Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Hei Hvis han er så stor at han går på skolen så går det fint an å snakke med ham. Sørg for å få en rolig stund bare dere to og ta opp temaet. Spør ham hva det er som gjør at han slår og prøv å avtale med ham hva han skal gjøre hvis han blir så sint at han vil slå.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Jeg ble rasede og ba ham om å umiddelbart dra til rommet sitt fo dette var uakseptabelt! Men hn måtte spise, så jeg ba ham om å komme ut for å spise, men at vi ikke var ferdig med å deale med dette. Han blir forresten n snart. Anonym poster: d62dcfe5900b562585b691ee503863c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå