Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #1 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei Dere Jeg har nå bestillet en DELL Demention 4500 til ca 15000 kr.Gubben så dette og han sa at klarer du deg ikke med den *svartingen* du har i huset fra før av.Jeg hold på å flire meg i hjel måtte bare fortelle deg om han s komentar. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 3. juni 2002 #2 Del Skrevet 3. juni 2002 Festlig. (jeg har et særdeles dårlig emotions-forråd, hvor finner jeg de ulike smilyene igjen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. juni 2002 #3 Del Skrevet 3. juni 2002 Her finner du de som er tilgjengelige på KG http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq-norwe...php#smilies12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trixie Skrevet 3. juni 2002 #4 Del Skrevet 3. juni 2002 Stusset litt på overskriften, så jeg måtte se hva du mente. Gratulere med ny svarting. Håper du blir like fornøyd med den som den andre. Hi,hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå