Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte flørten min her om dagen. Da han omfavnet meg, stod jeg med ryggen mot kameraten hans, så jeg så ikke hans reaksjon. Jeg fikk heller ikke med meg om flørten min "kommuniserte" med kameraten sin under klemmen. Da vi skiltes, fortalte jo jeg venninnen min om hvordan ståa er, og sa at jeg syntes han så ekstremt bra ut den kvelden. Det er jo slikt jenter gjør.

Hva tror dere, er det sannsynlig at flørten min og kameraten hans snakket om meg da de var alene? I så fall "hvordan"? Eller skiftet de "tema" med en gang de snudde ryggen til meg? Hva snakker gutter om hvis en av dem flørter med ei jente, og de "drøfter" henne. Jeg har bare møtt kameraten hans en gang tidligere, og det var før vi begynte å flørte "på ordentlig".

Mange spørsmål, men jeg ønsker egentlig bare å vite hvordan kamerater snakker om jenta den ene flørter med, og om dette i det hele tatt er tema.

Anonym poster: 4b3bab4d5c09218d31f7ff8a37818656

Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Ingenting godt har kommet ut av et ønske om å vite hva alle andre snakker om når du ikke er tilstede.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Kompisen: Har dere hatt sex?

Flørten: Ja/Nei

Hvis Ja:

Kompisen: Kult.

Flørten: Har du snakka med (felles kompis) i det siste?

Hvis Nei:

Kompisen: Det må dere få til.

Flørten: Ja.

Kompisen: Har du snakka med (felles kompis) i det siste?

(dette innlegget er overdrevet)

Endret av Herr Heftig
Gjest Bibompibomp
Skrevet

Jeg har ingen anelse om hva "gutter" gjør, da jeg er "mann", og vi menn driver ikke med slikt pubertalt tull...

Det er kanskje noen fjortis-gutter her som kan svare deg :fnise:

Skrevet

Kompisen: Har dere hatt sex?

Flørten: Ja/Nei

Hvis Ja:

Kompisen: Kult.

Hvis Nei:

Kompisen: Det må dere få til.

Flørten: Ja.

Kompisen: Har du snakka med (felles kompis) i det siste?

(dette innlegget er overdrevet)

Også mulig videre samtale:

Kompisen: Hun venninna var ganske bra da...

Flørten: Ja, kanskje du skulle prøve deg.

Kompisen: Kanskje det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror for det første at du må innse at vi generelt sett ikke er så opptatt av å analysere ihjæl ting i etterkant. Kompiser er generelt svært mye mindre nysgjerrige og spør gjerne ikke i det uendelige om detaljer heller. Det vil nok evt gå i "hun var pen", hvis han kommenterer noe. Alternativt spør kompisen om han er interessert eller bare flørter og har det gøy. Da går det gjerne i "ahh kjekt". Hadde ikke kompisen sett deg kunne det vært at han hadde spurt litt hvordan du er.

Moralen er - ikke analyser ihjæl ting.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...