Jegern Puahate Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Jeg fremlegger herved 100% bevis for denne påstanden: http://www.puahate.com/showthread.php?t=54774 Her kommer det helt klart hva jenter tiltrekkes av. Dette kan ikke avfeies med de vanlige hersketeknikkene: -Du bare troller -Du er bare negativ -Du er overfladisk Kvinner. Dere er neppe overrasket, dere har jo vasset i tilbud fra incels hele livet. Vit at vi er i ferd med å gjennomskue dere, når flere menn får åpna øya vil en utseende-revulosjon ta plass som gir menn tilbake den seksuelle makten vi mistet pga feminsime og sosialisme. Menn: Dersom det fortsatt er fnugg av tvil, lag en falsk kjekk mann profil på et hvilken som helst nett-datingside og observer når kvinner kommer strømmende på med utelukkende positiv respons UANSETT hva du skriver til de.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Når det gjelder nettdating er utseende alt som teller uavhengig av kjønn. Men ja, menn har det absolutt verst på dette området. Anonym poster: 575e2a3bf020d1cc33fc7c27a6cf62b7 2
Jegern Puahate Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2013 Når det gjelder nettdating er utseende alt som teller uavhengig av kjønn. Men ja, menn har det absolutt verst på dette området. Anonym poster: 575e2a3bf020d1cc33fc7c27a6cf62b7 Helt riktig, det naturlige å spørre etter at dette er inneforstått blir jo: Når utseendet er alt som teller for menn på nett-dating, hvorfor skulle ikke det gjelde i virkeligheten også?
Gjest Sága Grotesque Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Har du virkelig ikke noe bedre enn å gjøre enn å finne grunner til hvorfor du ikke har dame? 3
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Gidder du ta den patetiske hobbyen din ett annet sted? 2
Gjest Cuntzilla Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Når du skrev 100% bevis så trodde jeg du hadde lenket til noe forskning, ikke et innlegg av en anonym på et PUA-forum som skriver "holy fuck, hot babes love male models LOL". Skal ikke si meg helt uenig i den sylskarpe observasjonen der, selv om du åpenbart prøver å smøre på så jævlig at du blir avfeid totalt av alle her med et snev av intelligens. Den berømte selvoppfyllende profetiene til dere bitterkuker. Jeg har inntrykk av at man på nettdating er enda mer overfladisk enn i virkeligheten, folk sitter vel også gjerne og scroller gjennom bilder for å velge ut hvilke profiler de i det hele tatt går inn og leser. Det blir jo litt vindusshopping, og da må det være en interessant utstilling i vinduet for at man skal gidde å gå inn og grave i stativene. Jeg trodde også det gjaldt menn jeg da? Har ikke spesielt mye erfaring med nettdating. 5
Gjest avocadoen Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Nå begynner jeg å bli mektig lei av disse trådene dine. 4
Gjest Katten. Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Da har jeg faktisk lest gjennom linken din. Den gir et 100% bevis på at innstilling har alt å si. TS der inne oppretter en falsk profil og trer inn i en falsk rolle. Istedet for å være fanget i en gigantisk bitterkuk-rolle, så trer han inn i en annen care-rolle. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Ja utseendet teller nesten alt på nettdating, eller man går i hvertfall nesten bare inn på profiler til folk man liker utseendet på. Er enda mer ekstremt også, man ender også oftere med like personligheten til folk som er vakre/pene. Fine er jo at selv om man er mindre pen mann så finnes det jo noen som vil like utseendet ditt uansett , det er bare færre enn som liker pene så man burde kunne få noe respons uansett. Anonym poster: c12beac3ffecdfde31d6fe710b3b091b
Krake Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/ Grafen på denne siden viser helt tydelig at gutter som er vurdert som under gjennomsnittet utseendemessig helt klart får den største andelen av meldinger på nettdatingsiden okcupid.com. Greit nok at den viser at de mest attraktive får flere meldinger i forhold til hvor mange som er rated som veldig pene på siden, men det viser også at man ikke trenger å være særlig pen for at damer viser interesse. Medium attraktive får omtrent dobbelt så mange meldinger som de som er rated som veldig lite attraktive, og de mest attraktive får omtrent dobbelt så mange som de som er rated som gjennomsnittet. Ikke så forferdelig for forskjell med andre ord. Det viser ivertfall at det er langt ifra sånn som du skal ha det til. Når det gjelder kvinner derimot er det helt klart at menn legger mye mer vekt på utseende. De mest attraktive kvinnene får 25x så mye meldinger som de minst attraktive. Det virker som du er bitter på at kvinner også går etter utseende når de leter etter en partner. Med tanke på at sex=reproduksjon så er det kanskje ikke så veldig rart at utseende teller, når man tenker på at utseende er formet av genene, og utseende som tolkes som attraktivt, tolkes attraktivt fordi genene er motstandsdyktige mot sykdommer og stress på kroppen. Det er ikke noe urettferdig med dette. Det er bare sånn naturen er, som andre naturlover, selv om det kan oppleves som urettferdig. Men det er også fordeler med å ikke være superattraktiv. Det er mange kvinner som vil ha en mann som kan ta vare på avkommet, og da er det en fordel at mannen ikke er veldig etterspurt, og dermed er utro eller forlater avkommet for å spre genene sine videre. Hvis det kun er casual sex man er ute etter så er utseende selvfølgelig viktigere for kvinner. Da har man ingen ting å dømme mannen etter når man ikke lever i et stammesamfunn og folk flest klarer å kle seg optimalt.
Gjest Elissima Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Nettdating innebærer at man ikke har så mye annet å gå etter enn bilder og profiltekst. Som en annen bruker skrev, litt som vindusshopping, eller hvis man ser på kjoler på nettet. Er naturlig at man kontakter en man liker utseendet til, men som også har en interessant profiltekst. Hvorfor er dette så sjokkerende? Menn gjør jo det samme? Greit nok at de fleste menn stikker tissen sin i alt som rører seg, men det er lov å ha sine preferanser! Endret 19. januar 2013 av Elissima 1
Gjest Tidssone Skrevet 19. januar 2013 #12 Skrevet 19. januar 2013 Kjære trådstarter! Legg ut et bilde av deg selv, så kan jeg hjelpe deg når det gjelder dine forbedringspotensialer. Du ønsker jo ikke en dame som kun er opptatt av det ytre, men som du sier, så betyr det noe likevel. Da er det bare å gjøre det beste av det du har fått utdelt. I tillegg tiltrekkes damer av menn som gir av seg selv, som er i stand til å gi komplimenter og som er trygge på seg selv. Og ikke minst; menn som bekrefter følelsene de har overfor damen. Selvsagt finnes det en dame der ute til deg også.
studerende Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Jeg vil påstå at om du hadde brukt litt tid på å omgås folk i stedet for å synes synd på deg selv pga. at du ble lurt av noen pua/bruktbilselgere så hadde du hatt dame for lenge siden. Ja, du er bare negativ. Naturen kan du uansett ikke forandre ved å klage. Om du er i helt grei form, har en jobb og er hyggelig klarer du å finne deg dame. Det har alle forfedrene dine klart. Og angående linken din: Du har funnet ut at "hot babes" heller klikker seg inn på pene menns profiler enn på helt vanlige menn sine profiler. *mind blown* Endret 19. januar 2013 av studerende 1
Gjest Purple Haze Skrevet 19. januar 2013 #14 Skrevet 19. januar 2013 Hvis vi er enig med deg i alt du skriver i alle trådene dine, kutter du ut å spamme ned forumet da? I så fall er jeg helt enig i påstanden din.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #15 Skrevet 19. januar 2013 Skjønner ikke hva problemet ditt er? Det er jo såre enkelt å snu dette til din fordel i form av egne holdninger. Nå ser du hvor enkle de er. Føler du at du respekterer disse kvinnene? Nei. Ikke jeg heller. Så spiller det da noen rolle hva de måtte mene om deg, nå som du ser hvor enkle de er og patetiske og overkåte de blir når rett mann kommer i deres vei? Bruk den nye holdningen din til å prat med jenter. De er ganske enkle. Dessto mindre du bryr deg om hva de mener om deg dessto lettere får du den utstrålingen som trekker dem også. Jeg regner med det bare er å få pult som er dealen så gå ut å få gjort det. Det er alltid greit å se kvinner for det de er når de skal sjekkes. Enkle, overfladiske, smådumme iom at de tror de er ugjennomskubare etc. Når du vet alt det ser du litt ned på dem også som gjør at du er relativt selvsikker forran dem. Jeg dro ikke jenter før da jeg var sjenert og brydde meg om hva de mente om meg. Nå som jeg gir f i det og er meg selv får jeg lett tak i det jeg vil ha når jeg først er ute. Det er holdningen som har gjort det meste for meg. Lykke til og slutt å bry deg om hvordan jenter er . Det er ikke akkurat ny info du bringer fram her. Anonym poster: 522d4095565019c6b2f40729a6c99117
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #16 Skrevet 19. januar 2013 HVA! Tiltrekkes jenter av pent utseende, hva faen er det du sier? Når skjedde dette? Anonym poster: e68bdd0c8e4857d6e73173d99cfa9424 1
*Vilje* Skrevet 19. januar 2013 #17 Skrevet 19. januar 2013 Nei for menn tiltrekkes jo heller ikke av pene damer... Dessverre er det sånn at utseende betyr mye i nettdating for begge kjønn. Om det ikke er noe tiltrekkende med personen på bildene tar du ikke kontakt. Så om du har skikkelig dårlig selvtillit er nettdating kanskje ikke noe for deg. Vi er nemlig mange som ikke har spesielt suksess og får lite respons selv om vi er fornøyde med oss selv.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #18 Skrevet 19. januar 2013 Og så varierer det hva folk finner tiltrekkende. De fleste har MYE å hente bare på et skikkelig bilde. Smil, pass på at du ikke har fet hud og se inn i kamera. Ikke ta bilde av deg selv! Små enkle grep ville reddet mange. Ikke alle, men mange. Anonym poster: bf238ac7ebebe0eef20759ab651c5143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå