Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 hei! jeg har vært sammen med en fyr i 19 måndter. med mye frem og tilbake pga. han har vært utro og holdt på med flere damer samtidig som han har vært sammen med meg. nå fortsetter han å sier han at han elsker meg, men han fortsetter å legge ann på mange damer ved å invitere dem hjem og sånne ting. gjerne unge uvitne uskyldige jenter. nå tror han at han har meg i sin hulehånd. han vet ikke at jeg vet. men jeg har blitt kontaktet av noen av de jentene det gjelder å jeg har snoket på telefonen hans og alt stemmer. jeg har selv kontaktet en han sier bare er en han jobber med osv. så jeg er 100 prosent klar over at dette stemmer. han har holdt på med to av disse jentene i 9 måndter mens han har vært sammen med meg. smittet oss med clamydia å diversje. jeg innser at jeg har vært dum som ikke har trukket meg unna før, men jeg er veldig naiv og godtroende. jeg har vanskelig for å se det negative hos andre mennesker. så jeg er mildt sagt ganske sjokka. han skal møte meg på mandag og da tenkte vi jentene han holder på med at vi kan gjøre noe så han får svi litt. tydlig at alt han gjør mot andre ikke har noe innvirkning og bare preller av han. har noen noen gode ideer. de han holder på med er ikke keene på han lenger etter at vi har snakka masse sammen om dobbellivet hans. men vi trenger det BESTE råde for at det virkelig skal svi for han. jeg har gjort aaaaaaaalt for denne mannen. jeg har kun vært snill og gitt han tilitt og forståelse for de unskyldingene han har kommet med. å jeg er ingen slem person, men jeg vet at neste jente han møter blir ett offer hun å. såp jeg vil gjøre det jeg kan for at han skal føle skam. å jeg har hatt så mange runder på om det er lurt eller ikke. men jeg har vært så snill mot han at dere aaaaner ikke. etter forrige gang han var utro sa han at han sleit å hadde problemer, at det var derfor han gjorde det. da sa jeg at vi kunne prate om d, men han ville ikke, å jeg sa jeg forstod han. å at jeg visste at han ikke mente det vondt mot meg. alt for at han ikke skulle ha dårølig samvittighet, i og med at han hadde det så vondt. jeg satt meg virkelig inn i hans tankemønster og vi kom oss videre sammen. og han skulle selvfølgelig aldri gjøre noe sånn igjen. det ville han ikke, for det var bare meg han ville ha. men det han ikke vet at jeg vet, er at han har holdt på med å hatt sex med flere damer mens vi har vært sammen og mens vi har holdt på. nå aner han ingenting om det. jeg har så hjertet i halsen. men jeg vil gjøre noe tilbake rett og slett, for å få dette sinnet mitt vekk. har noen noen bra forslag???
Gjest badeand1 Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Hvorfor lar du deg selv synke så lavt? Hev deg over det og kom deg videre. Du virker bare bitter. 1
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 jeg er driiiit bitter. å det er alle de andre jentene å! å en gutt han har holdt på med... ett så sykt menneske kan ikke få slippe konsekvenser. da vil de bare fortsette! jeg trenger ikke råd om jeg skal eller ikke. jeg skal!
Gjest Fluttershy Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Jeg tror det holder i massevis at dere alle møter opp sammen og krever at han forklarer hva han driver med. Det vil nok gjøre han veldig flau. Ellers, hvis du bruker stor bokstav så blir det mye enklere for andre å lese innleggene dine hvis du bruker stor bokstav etter pungtum. Bare et lite tips. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Holder vel at dere alle er der når han dukker opp, da skjønner han vel hvor mye han dreit på draget. Men selvfølgelig, om dere vil gjøre det ekstra flaut...film det og legg det ut på youtube? =p Å "heve seg over det" lærer han ingen verdens ting, den drittsekken fortjener å svi. Anonym poster: 845b30c559cac78a52b7fa029084ea40 1
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 jo!!! Youtube. sånne mennesker må lære.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Skal prøve huske stor bokstav forresten
Merete76 Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 holder vel hvis tre af dere samtidigt sir dere skal ha barn....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå