Gå til innhold

Gutters tankegang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte flørten min her om dagen. Da han omfavnet meg, stod jeg med ryggen mot kameraten hans, så jeg så ikke hans reaksjon. Jeg fikk heller ikke med meg om flørten min "kommuniserte" med kameraten sin under klemmen. Da vi skiltes, fortalte jo jeg venninnen min om hvordan ståa er, og sa at jeg syntes han så ekstremt bra ut den kvelden. Det er jo slikt jenter gjør.

Hva tror dere, er det sannsynlig at flørten min og kameraten hans snakket om meg da de var alene? I så fall "hvordan"? Eller skiftet de "tema" med en gang de snudde ryggen til meg? Hva snakker gutter om hvis en av dem flørter med ei jente, og de "drøfter" henne. Jeg har bare møtt kameraten hans en gang tidligere, og det var før vi begynte å flørte "på ordentlig".

Mange spørsmål, men jeg ønsker egentlig bare å vite hvordan kamerater snakker om jenta den ene flørter med, og om dette i det hele tatt er tema.

Anonym poster: 4b3bab4d5c09218d31f7ff8a37818656

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan jeg ikke svare på vegne av andre menn, og i tillegg så avhenger det nok en del av situasjonen.

Uansett så er det heller ikke uvanlig at menn snakker sammen etter noe slikt, og ofte går det nok ut på å fortelle om hvor deilig/flott hun er. Typisk "flott dame hun der", "du må satse på henne" osv. Vi går ikke så mye i detaljer, men snakker gjerne om utseende hennes, personlighet og litt om hvem hun er/hva hun gjør. Og som regel er det positivit.

Når det gjelder akkuratt det øyeblikket dere omfavnet hverandre vil jeg gjette at at kompisen nikket bekreftende (eller noe slikt). Kompiser støtter hverandre hvis den ene kan ha sjangs på en dame.

Håper det kan være til litt hjelp i hvert fall :-)

Anonym poster: c383f90c0b101b1d4b871f5a4980f9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...