AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Har konfirmant i huset for første gang, og vi skal lage invitasjoner og slikt selv, tenkte vi, så derfor søker jeg litt hjelp. Har ikke laget kort på mange år, og aldri satt meg inn i slikt, så er litt spent på hvordan det skal gå. Tenkte gå innom Panduro neste gang vi er i Bergen, så håper vi finner litt inspirasjon og hjelp der, men vil gjerne ha en idé om hva vi kan lage før den tid, da vi sikkert bør begynne på invitasjonene så raskt som mulig (#ikke den mest effektive familien i bygda)... Noen som vet om bra sider å se på, eller som har laget selv? Del gjerne bilder! Anonym poster: 7ec0a75a5773739acfee158ab9d14b0a
Heart7086 Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Hei. Jeg anbefaler en tur inn på scrapping.no, du må registrere deg som bruker, men det er gratis og tar ikke lang tid. Her vil du finne maaaaase info, butikklister(andre å bedre butikker enn panduro), bilder, osv. Om du har Facebook er gruppa "scrappesyken" en super plass, her finner du inspirasjon, bilder å ideer, samt maler til kort, lo, esker, båter, osv, osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå