Gjest virkelig? Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Er oralsex virkelig så viktig for et forhold som absolutt alle skal ha det til? Er det virkelig slik at hvis man ikke gjør det vil man være utstøtt resten av livet? Skaper det er så stort problem å ikke suge kjæresten sin at man rett og slett ikke kan være sammen lenger? Jeg bare spør, fordi det virker som om munnsex er livets vann om dagen.
Gjest Sug er kjedelig.. Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Helt enig! Det virker som om menn er totalt avhengig av å bli "sugd". Er det ikke nok med at han kan stikke snoppen sin det ene stedet der nede? Må han virkelig legge beslag på munnen i tillegg? Hvorfor det? Hvorfor er dette den ultimeate opplevelsen for en mann? Herregud, la menn bruke støvsugeren isteden. Jeg har faktisk hørt om menn som går til horer for å bli sugd, fordi konene nekter å gjøre det. Jeg vil ikke suge kjærester, jeg blir kvalm! Noe så ekkelt...ville menn selv ha sugd en annen manns penis? Ikke? Nei, da forstår dere kanskje hvorfor enkelte jenter ikke har lyst.... Det er dritkjedelig og ekkelt.
Gjest bare lille meg... Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 :o :o :o "ville en mann sugd en annens manns penis"?? Er vel ikke det det går på.... Er det vel?? Syns det er helt greit å gjøre det!! har ingen problemer med det what so ever! Og IKKE ALLE menn MÅ bli sugd! Og hvis en mann velger å gå fra dama si for at ho ikke vil suge han så... Da er det ikke mye mann å skryte av!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #5 Skrevet 15. mars 2004 Men er det ikke sånn at de syns det er litt urettferdig og slikt? Han har gitt meg gleden av munnsex et par ganger, men helt uten at eg spurte om det, jeg tror han bare ville teste det ut. Det var ganskedeilig, men jeg kan på mange måter leve uten. Men hva er sjansen for at det blir et argument?
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #6 Skrevet 15. mars 2004 Jeg mener at hvis en mann ikke vi være i forholdet pga han ikke blir sugd av dama er han ikke noe å samle på! Dette med suging er da svært så oppskrytt..og det samme gjelder slikkingen menn utfører på oss jenter: selv ligger jeg og kjeder meg når partneren absolutt vi slikke...det er dritt-kjedelig, så man kunne like gjerne ha lest en bok mens det pågikk. Det å slikke/suge en pikk er giga-oppskrytt. Kan ikke tenke meg å gjøre noe slikt i fremtiden heller.
Gjest jaja..... Skrevet 15. mars 2004 #7 Skrevet 15. mars 2004 selv synes jeg det er herlig å suge mannen min og bli sleiket! men mangel på dette er ikke nok til å ødelegge et forhold. men jeg ville nok følt et savn etter å bli sleika og suge.
Gjest virkelig? Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Nei, alvorlig talt. Jeg lurer virkelig på dette. Alle er så jævla opphengt i munnsex om dagen at det virker som en skam å ikke gjennomføre det på partneren sin. Da er du ikke modig nok, da er du kjedelig, gammaldags, prippen...ja, så mangt.
Venus_venus Skrevet 15. mars 2004 #9 Skrevet 15. mars 2004 "Er oralsex virkelig så viktig for et forhold som absolutt alle skal ha det til?" For meg så er svaret ubetinget JA!!
~BATgirl~ Skrevet 15. mars 2004 #10 Skrevet 15. mars 2004 Jeg liker å gi BATman en blow job jeg :oops: Og jeg gjør det ikke med noen som jeg ikke setter stooor pris på- det er tross alt utelukkende for hans nytelse, så for meg blir det også veldig personlig og noe som jeg synes skal være en del av det forholdet jeg er i nå. Jeg sier det forholdet jeg er i nå, fordi jeg absolutt ikke ser på oralsex som noe som MÅ være tilstede i alle forhold. Hadde jeg blitt vraka fordi jeg ikke ville suge en mann hadde jeg ledd høyt (Nei, hadde vel ikke det, men tanken på det er så patetisk at jeg må le)
Bø Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 Vel, for å svare seriøst. Oralsex er en like viktig ingrediens i sexlivet mitt som "vanlig" samleie er. Da jeg var ung og uerfaren, (og hadde unge uerfarne partnere), så skjedde det ikke like hyppig. Syns at spørsmålet om hvorfor menn på død og liv skulle suges var en smule sært... Dersom det er dødsdeilig for han, hvorfor skal man da avstå? Vet om mange menn jeg, som syns det er deiligere å bli sugd, enn det er å kn... Men det er jo to vidt forskjellige ting da. Godt på hver sin måte.
Gjest Pølsegutt Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 Nå må dere ikke tro at gutter synes det er så vanvittig digg å slikke en jente hell.Har hørt mye kjipe historier fra gutter når det gjelder slikking,og ikke alle digger det. Jeg hadde ikke slikki hvem som helst.Men hadde jenta mi likt det,og jeg hadde vært glad i henne.Så hadde jeg gjort det,selvom jeg hata det.
Gjest ??? Skrevet 16. mars 2004 #13 Skrevet 16. mars 2004 HYGIENE er jo første bud. Ellers kan man bare glemme det. Men jeg og kjæresten min gir hverandre ofte oralsex og nyter det til fulle begge to. Jeg skjønner ikke helt de som ikke liker å bli slikket heller. Da må jeg dessverre undres om dere enten ikke klarer å slappe av ordentlig, eller om det bare er typen deres som ikke gjør det ordentlig. Det finnes ikke den bok i verden som kunne få min oppmerksomhet når han bruker tunga si i laaange,ertene strøk der nede. Hvis dere er nydsujet og føler dere vel, er det jo bare SÅ godt! Og hvis dere er glattbarbert i tillegg, er det bedre for både dere og ham. Kan jeg få lov å spørre: HVA er det egentlig typene deres gjør med dere som dere faktisk liker???Bare litt nysgjerrig... Når det gjelder suging: Jeg for min del liker godt å suge ham. Har ikke likt det så godt med andre, men med ham nyter jeg det faktisk. Jeg liker lukten og smaken av ham, liker å kjenne hvor intenst han nyter det jeg gjør med ham.
Gjest Seleena Skrevet 16. mars 2004 #14 Skrevet 16. mars 2004 Nei slik er det ikkje. Vi er enige om at oral ikkje er viktig.
Gjest GreenSky Skrevet 16. mars 2004 #15 Skrevet 16. mars 2004 Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Noen fyrer synes at oral er superdigg, og kan ikke klare seg uten. Andre synes ikke at det er så viktig. Bestekameraten min mener at oral slett ikke er viktig, og at mange andre ting er mye bedre/digg. Det viktigste her tror jeg, er å lytte til egne grenser. Det er viktig å glede partneren sin, men det skal ikke gå på bekostning av seg selv. En skal ikke "tvinge" seg selv til å gjøre noe en ikke vil fordi partneren insisterer på det. Jeg ville aldri insistert på at en fyr skulle utføre oral på meg hvis han ikke hadde lyst til det. Og vet du hva, for å bli litt fortrolig her, selv har jeg aldri utført oral. Har vært i to seriøse forhold, og hverken forholdet eller sexlivet vårt led noen skade av det. Men jeg har forandret meg, og føler at jeg kanskje er klar for det nå. Har møtt en flott fyr som jeg føler meg avslappet med og trygg på, så vi får se hva som skjer... :oops:
kajira Skrevet 16. mars 2004 #16 Skrevet 16. mars 2004 Det viktige er at dere snakker sammen om det. Greensky; fortell ham at du aldri har gitt oralsex før, og at du kanskje kunne tenke deg å prøve, men at det må skje i DITT tempo. Begynn forsiktig med å slikke litt og suge lett på hodet, venn deg til smaken,størrelsen og lukten av ham før du evt går videre. Du kan oppleve å få lette kvelningsfornemmelser eller brekningsfornemmelser når du tar ham dypere inn i munnen, det er en ren refleks. Da er det bare å ta en liten pause og fortsette litt forsiktigere. Er han ren og gir uttrykk for nytelsen du gir ham, vil du nok oppdage at det kan være en fornøyelse og ganske pirrende å gjøre det. Lykke til.
Gjest GreenSky Skrevet 16. mars 2004 #17 Skrevet 16. mars 2004 Det viktige er at dere snakker sammen om det. Greensky; fortell ham at du aldri har gitt oralsex før, og at du kanskje kunne tenke deg å prøve, men at det må skje i DITT tempo. Begynn forsiktig med å slikke litt og suge lett på hodet, venn deg til smaken,størrelsen og lukten av ham før du evt går videre. Du kan oppleve å få lette kvelningsfornemmelser eller brekningsfornemmelser når du tar ham dypere inn i munnen, det er en ren refleks. Da er det bare å ta en liten pause og fortsette litt forsiktigere. Er han ren og gir uttrykk for nytelsen du gir ham, vil du nok oppdage at det kan være en fornøyelse og ganske pirrende å gjøre det. Lykke til. Takk for tipset, Explorer. :oops:
Pusebaby Skrevet 16. mars 2004 #18 Skrevet 16. mars 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere blir ånkli sinte når d blir snakk om å suge... dere måå jo ha opplevd noe ubehagelig eller bare ha noen sperrer av noe slag... :o
Gjest GreenSky Skrevet 16. mars 2004 #19 Skrevet 16. mars 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere blir ånkli sinte når d blir snakk om å suge... dere måå jo ha opplevd noe ubehagelig eller bare ha noen sperrer av noe slag... :o Siden jeg først har kommet i det fortrolige hjørnet i dag , kan jeg jo like godt fortelle dette. Da jeg var veldig ung ble jeg voldtatt. Det var første gangen jeg hadde sex, og det ødela veldig mye for meg i ettertid. Noe i meg har nok blitt ødelagt for alltid. Jeg er derfor veldig opptatt av at en blir respektert for sine personlige grenser. Dette trenger i midlertid ikke ha noe med ubehageligheter eller sperrer av noe slag. Vi er alle forskjellige, og at noen liker en ting betyr ikke at alle liker det samme.
Sofia Skrevet 16. mars 2004 #20 Skrevet 16. mars 2004 "Er oralsex virkelig så viktig for et forhold som absolutt alle skal ha det til?" For meg så er svaret ubetinget JA!! Helt enig faktisk. Tror ikke jeg kunne ha levd i et forhold hvor oralsex ikke eksisterte. Det hadde blitt et for stort savn for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå