Gjest Anonym Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Jeg og samboeren min har vert sammen i to år og har det veldig bra sammen! Men når det kommer til sex blir jeg som oftes avvist fordi han er trøtt eller det er forsent, eller at han rett å slett ikke orker! Når vi har sex er den sykt bra, å han viser mye at han elsker det.. Han gir meg komplimanger vær dag, kjærtegner meg mye å kan ikke klage noe på hvor god og snill han er mot meg, og vet han ville gjort alt for meg!! Men hvorfor sexen bare dabber av skjønner jeg ingenting av? Det har vert slik et halvt års tid nå! Noen som har en bra måte å komme fram med dette?
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Sorry, men her må du nok spørre ham rett ut. Libido er høyst varaibelt hos individer, og kan hende at dere er nok et par som opplever frustrasjon rundt dette. Å finne noen med akkurat samme lyst på sex er vrient, og min tanke er at så lenge man nærmer seg hverandre med forståelse, respekt og et ønske om å "møtes på midten" så løser det seg ofte.
Steinar40 Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Velg andre tider enn på kvelden. Det er faktisk ikke unormalt å være sliten og trøtt når man har vært på jobb hele dagen.
Gjest Anonym Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Har prøvd allslags tider på døgne, men får det samme svare, har vi sex er det som regel jeg som har tatt intiativ. Før det begynte å dabbe av var det ofte han som tok intiativ men det gikk som regel begge veier. Når jeg har tatt det opp med han blir han bare sur og sier at det bare er som det er at det ikke er noen aen grunn. Har liksom prøvd det meste, prøve å ha forståelse for at han ikke vil, for jeg kan føle det samme selv.
Steinar40 Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Har prøvd allslags tider på døgne, men får det samme svare, har vi sex er det som regel jeg som har tatt intiativ. Før det begynte å dabbe av var det ofte han som tok intiativ men det gikk som regel begge veier. Når jeg har tatt det opp med han blir han bare sur og sier at det bare er som det er at det ikke er noen aen grunn. Har liksom prøvd det meste, prøve å ha forståelse for at han ikke vil, for jeg kan føle det samme selv. At frekvensen synker etterhvert er også helt normalt. Dette er selvfølgelig individuelt, men når folk har vært i sammen noen år så tenker jeg at det ikke blir så mange gangene i uka eller i måneden. Sånn er livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå