Ronny32 Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Jeg er en 32 år gammel mann, jeg er gift og har 2 barn. Jeg ble dømt til en lang fengselstraff nå nylig. Hvordan skal jeg fortelle dette til kona mi og barna mine? Har stort sett holdt dette for meg selv, og jeg må informere arbeidsgiveren min om dette også, kommer jeg til å få beholde jobben? Dommen er på 3 år.
Ronny32 Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #2 Skrevet 19. januar 2013 og til de som lurer, så skal jeg inne for et ran.
Medlem Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Såpass! Den er litt lei å vri seg unna... Her må du nok være ærlig og si det som det er til kona, mens barna ikke er i nærheten. Kan tenke meg at hun kommer til å reagere kraftig, så greit om dere er alene. Så får dere kanskje sammen fortelle det til barna når det har sunket inn. Deretter må du innkalle deg selv til et møte hos din overordnet på jobben. Om du får beholde jobben tviler jeg på. De kan vel ikke ansette en vikar for en så lang periode, og det spørs jo også hva slags type jobb du har om du i det hele tatt får lov til å fortsette med en slik dom på rullebladet. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Bare å legge seg flat og innrømme alt med en gang. Jo lengre du venter, jo verre blir det for de pårørende og andre.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Ikke mist såpa i dusjen;-) Godt å se at rettferdigheten seires. Anonym poster: a38a698f81dffe176a9f90a29a4507f9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Jeg er en 32 år gammel mann, jeg er gift og har 2 barn. Jeg ble dømt til en lang fengselstraff nå nylig. Hvordan skal jeg fortelle dette til kona mi og barna mine? Har stort sett holdt dette for meg selv, og jeg må informere arbeidsgiveren min om dette også, kommer jeg til å få beholde jobben? Dommen er på 3 år. Har du vært gjennom hele rettsprosessen uten at familien din har vært klar over det? Avhør, evt varetekt, rettssak, anker, hele pakka? Hvordan har du greid dette? Anonym poster: 55fc6befd6181add63a026a100f732f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå