AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Hei! Jeg lurer litt på hvordan jeg skal gripe dette an. Jeg har hatt en knullekompis i litt over en måned da. Han sa ifra allerede andre gangen vi møttes at han ikke ønsker noe mer. Det var greit for meg, fordi jeg er litt i villredet selv for tiden. Synes det er helt greit å ha et knullevennforhold. Jeg er glad i sex og kos, og liker å ha en fast å holde på med, fordi jeg er absolutt ikke typen til å ligge rundt. Likevel skjønner jeg lite og mindre av det hele. Han sende meg meldinger og mms hver dag, og virker som han oppriktig bryr seg om meg. Vi sover sammen nesten hver natt, og har det veldig hyggelig sammen. Prater og ler mye, og sexen er fantastisk. Jeg har undertrykket følelser såpass at jeg kjenner jeg nesten bikker mot å begynne å bli kald, fordi jeg er redd jeg skal få følelser og bli såret. Jeg lurer på å si ifra at vi ikke bør møtes mer, men noe holder meg igjen. Handlingene hans sier noe annet enn ordene hans! Likevel, bør jeg vel forholde meg til det han faktisk har sagt, og heller kutte ut? Hva ville andre gjort i min situasjon? Skal være sagt at jeg ble veldig såret av en annen mann for bare noen få måneder siden, og jeg tror ikke jeg orker en slik trøkk til, hvertfall ikke nå! Anonym poster: 949a0512634927f47a5ad45367845e2f
lalaB Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Jeg ville ha spurt han hva det egentlig er han vil for noe. Det kan være at han har endret mening i løpet av den måneden dere har holdt på..
Nettinettet Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Kunne du klart å bare nyte det fine dere har, her og nå og ta ting som de kommer? Jeg VET det er vanskelig når man har dårlige erfaringer fra før og redselen for å bli sviktet er stor, men det kan jo faktisk hende at fyren liker deg like godt som du liker han, og dere har det jo veldig hyggelig sammen nå som ting ikke har alvoret hengende over seg. Menn trenger ofte lang tid på å knytte seg til en person så hvis du fortsetter å være like bra for han og han fortsetter å trives sammen med deg så vil han nok begynne å savne å ha deg i livet sitt også. Reis bort en stund eller vær litt opptatt så får han kjenne litt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå