Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste forventete EL var 25. desember omtrent. Jeg fikk mensen som forventet et par uker etterpå - forrige torsdag. Da skulle jeg vært ferdig etter fem dager, men hele uken etter har jeg fortsatt litt rødlig på papiret etter toalettbesøk :klo:

Mensen var sånn omtrent som vanlig, trodde jeg, minus ømme pupper - imidlertid har jeg plutselig fått ømme pupper og litt ømhet på siden av magen nå, liksom helt utenom normal syklus.

Jeg har kjøpt en Clearblue digital, må bare vente til i morgen tidlig med å ta den... jeg bare klarer ikke la være å la tankene vandre :tristbla: Vi har prøvd så lenge, hadde en positiv test i sommer som ikke ble noe mer. Er det mulig å ha tilnærmet normal mens selv om man er gravid? Det virker ikke som godt nytt med disse småblødningene. Kan det være festeblødning, kan jeg ha hatt EL utenom skjema?

Anonym poster: b36e2fcb927de9ffb6579cacad828c42

Skrevet (endret)

Jeg hadde det jeg trodde var mensen forrige fredag til mandag, men er tydeligvis gravid likevel. Tok en test på søndag fordi jeg hadde en følelse, og den var positiv. Har testet hver morgen denne uken, og de har blitt sterkere for hver gang. Så det går an. Om du er gravid er det ikke nødvendig å vente til i morgen med å ta testen, siden det er så lenge siden befruktining. Er du gravid slår den nok ut uansett :)

Jeg blødde mye i to dager, også avtok det..

Endret av Superlilje
Skrevet

Jeg hadde det jeg trodde var mensen forrige fredag til mandag, men er tydeligvis gravid likevel. Tok en test på søndag fordi jeg hadde en følelse, og den var positiv. Har testet hver morgen denne uken, og de har blitt sterkere for hver gang. Så det går an. Om du er gravid er det ikke nødvendig å vente til i morgen med å ta testen, siden det er så lenge siden befruktining. Er du gravid slår den nok ut uansett :)

Jeg blødde mye i to dager, også avtok det..

Takk for svar! Og gratulerer! :)

Orker ikke snakke med mannen om det, han blir så stressa av hele prøvesituasjonen.

Jeg tok testen nå. Det sto Ikke Gravid :tristbla: så lei av å prøve... :tristbla: Glad han ikke er hjemme nå, hadde ikke orket å prate.

TS

Anonym poster: b36e2fcb927de9ffb6579cacad828c42

Skrevet

Uff, så leit! Forstår hvordan du har det. Jeg var gravid i sommer, men mistet i uke 11 i august, så hadde jeg en kjemisk graviditet i november, første syklusen etter jeg mistet. Så nå er jeg livredd for å miste igjen, da tror jeg at jeg går rett i kjelleren! Nå sa jeg ingenting til mannen før på torsdag, og da hadde jeg testet positivt siden søndag.

Håper du blir gravid snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...