Gå til innhold

hvordan kan dette føles som et trygt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kom krypende tilbake etter at jeg hadde gjort det slutt. Jeg gjorde det slutt fordi jeg var så sjalu i dette forholdet i kombinasjon med at jeg følte han ikke hadde de rette følelsene (som forøvrig stemte), og da ble de en ond sirkel..

Kom da med "frierbrev" på mail til meg, der han skrev at jeg aldri skulle føle sjalusi mer for det skulle han sørge for, og at han elsket meg og ville dele livet med meg.

Så faller jeg tilbake da, optimistisk om at dette skal gå bra. Men jeg klarer ikke å legge bort snikingen, klarer ikke å stole på han. Så finner jeg en sms han har skrevet til en venninne: "du er deilig".

Denne venninnen finner jeg også ut at han har hatt sex med når det var slutt mellom oss (1 mnd ). Jeg konfronterte han, men han nektet, selv om det stod i en melding til hun at hun hadde så flotte pupper. Han hadde ikke hatt noen som helst slags form for sex med henne påstod han.

Hvordan kan han tenke at jeg skal føle meg trygg og ikke sjalu i dette forholdet, når han holder liv i flammen overfor denne venninnen? Hva er planen hans her? Det var jo slett ikke meningen at jeg skulle se den sms, men jeg gjorde nå en gang det. Nå føles alt utrygt, jeg føler meg ikke elsket og som den eneste, jeg føler meg ikke god nok og mye mer. Mest av alt forundrer jeg meg over denne mannen. Han lover og lyger.

Eller overdriver jeg?

Anonym poster: 7c7a0f7091bb848008ca6be151cf1dd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at de hadde sex? bare fordi han kommenterte puppene? og kommenterte han de mens dere var sammen?

Uansett,så hadde jeg ikke stolt på en mann som lover troskap til meg,men sender sms til andre.

Anonym poster: 55b7fe9e0617cfff8bc4024f4f9a69f1

Skrevet

Hva han gjorde når dere ikke var sammen er irrelevant. Virker som om du er veldig avhengig av ham for å føle deg bra. Det er ikke riktig. Kanskje du skal ta noen runder med deg selv?

Ellers synes jeg ikke fyren din høres ut som en kjernekar, men det er jo en annen sak. Smak og behag.

Skrevet

Hvordan vet du at de hadde sex? bare fordi han kommenterte puppene? og kommenterte han de mens dere var sammen?

Uansett,så hadde jeg ikke stolt på en mann som lover troskap til meg,men sender sms til andre.

Kommenterte ikke de mens vi var sammen. Han har tidligere innrømmet å hatt sex med hun for 15 år siden. I mellomtiden har hun fått silikonpupper. Om de ikke hadde sex, så viste hun han iallefall brystene...? Det stod også i sms at han selvfølgelig ikke skulle si det til noen, og han takket for kvelden før ( "når hun viste han brystene") og sa at den gav ham en god følelse..

Skrevet

Kommenterte ikke de mens vi var sammen. Han har tidligere innrømmet å hatt sex med hun for 15 år siden. I mellomtiden har hun fått silikonpupper. Om de ikke hadde sex, så viste hun han iallefall brystene...? Det stod også i sms at han selvfølgelig ikke skulle si det til noen, og han takket for kvelden før ( "når hun viste han brystene") og sa at den gav ham en god følelse..

Vel, enig med de som sier det her .DU dumpet han, slutt å bry deg om hva han gjorde uten å være med deg.

Men har de fremdeles kontakt?

Skrevet

Vel, enig med de som sier det her .DU dumpet han, slutt å bry deg om hva han gjorde uten å være med deg.

Men har de fremdeles kontakt?

Ja de har kontakt, det er nylig han skrev sms "du er deilig"..altså mens vi var/er kjærester.

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg hadde selvsagt ikke ville vært sammen med en kjæreste som skriver: du er deilig, til andre kvinner! Dropp hele idioten!

Skrevet

Ja de har kontakt, det er nylig han skrev sms "du er deilig"..altså mens vi var/er kjærester.

Ja,den sist jeg var dum og. Hva er det han ville egentlig med den meldingen? hvorfor komme krypende tilbake til deg,for så å bare måtte fortelle andre at de er deilig? menn uten noen selvkontroll er ingenting å spare på.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fyren vil sikkert ha i både pose og sekk.

Og så lenge TS er dum nok så funker jo det fett for han selvfølgelig.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...