AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Hei! Jeg er usikker på om jeg er på rett forum, men men... Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe til min svigermor til bursdag? Jeg kommer ikke på noe, synes det er så vanskelig jeg.. Kan si at min svigermor er ei veldig pen dame, hun tar godt være på seg selv, går til frisør, sminker seg +++..Veldig vakker dame, derfor jeg synes det er litt vanskelig. Blir veldig glad for tips Anonym poster: 89a14a06bceba8ed9f4cfc0ec71af56e
Pooo Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Det kommer litt ann på hva du har som budsjett. Ansiktsbehandling på spa evt bagre gavekort på spa En god hånd- ansiktskrem Vin Blomster Et fint skjerf Neglebehandling Ta henne med på middag ute Det er egentlig bare fantasoen som setter grenser
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Ohhh nå ble jeg glad...takk du:) Jeg er ikke så flink av meg når det kommer til gaver. Den spa behandlinga, tenker du på ansikt eller...? Sorry ass, jeg er tragisk. Anonym poster: 89a14a06bceba8ed9f4cfc0ec71af56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå