RockPaperScissor Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Aner ikke hva jeg skal kalle dette, men da min kjære mor skulle ta et bilde med mobilen min klarte hun å få opp denne "ekstra" menyen. Den er ekstremt irriterende og jeg skjønner ikke hvordan jeg blir kvitt den. Klarer å flytte den rundt på skjermen osv, men ikke slette. Og av og til forsvinner den av seg selv før den dukker opp igjen. Trykker jeg rediger kan jeg bare velge hvilke apper som skal vises. Noen som har forslag/svar? Endret 19. januar 2013 av RockPaperScissor
RockPaperScissor Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2013 Hold den inne og dra den i bosset? Funker ikke...
orgus Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Innstillinger > Skjerm > Ta bort haken ved "Flere vinduer" :-)
RockPaperScissor Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2013 Innstillinger > Skjerm > Ta bort haken ved "Flere vinduer" :-) Takk! :D
Liiah Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Evnt holde inne tilbake knapp en nede til høyre:)
-Jiinxs- Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Er det ikke også bare å "dra" ned den flippen? Se bildet ;p Eller snakker vi om en annen ting på skjermen. Endret 19. januar 2013 av -Leon-
RockPaperScissor Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2013 Er det ikke også bare å "dra" ned den flippen? Se bildet ;p Eller snakker vi om en annen ting på skjermen. Nei, det er (var) snakk om den, men jeg måtte jo "dra" opp for å vise hva jeg mente Fikk jo skjult den, men flippen var fortsatt synlig og irriterende i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå