Gå til innhold

hva skal jeg skrive?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er interessert i å blir kjent med en fyr. Han bor i samme by. Har funnet han på facebook, og chattet litt med han på sukker (uten at han vet hvem jeg er). Vet han vet hvem jeg er (typ hvor jeg holder til/"å ja hun gikk jeg jo samtidig med på ungdomskolen") om han ser bilde men han har ikke vært på sukker etter at jeg la til profilbilde.

Så jeg får litt lyst til å skrive til han på facebook. Hva skriver man??

Regner med at dette ikke er helt riktig å skrive:

"hei jeg stod å spionerte på deg når du var hos kompisen din. nå har jeg forfulgt deg både på sukker og facebook, lurer på om du vil ta en kaffe"

Noen som har et bedre forslag?

Endret av myr
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bare spør rett ut om han kunne vært interessert i å ta en kaffe i løpet av uka. Enkelt og greit. Det er simpelthen et ærlig spørsmål som fortjener et ærlig svar tilbake.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Æsj, jeg skrev til han på face.

Sendte han melding på mobilen om at jeg hadde sendt han facemelding, han fant den ikke siden han satt med face på mobil.

Tastet litt frem og tilbake, vet ikke om han helt skjønnte hvem jeg var men jeg sa ihvertfall at han gjerne måtte si om han ville finne på noe en kveld. Eller ikke.

Æsj, fylla har skylla.

Enten så har jeg driti meg ut, eller så fatter han interesse og kommer på banen etterhvert..

Skrevet

Æsj, jeg skrev til han på face.

Sendte han melding på mobilen om at jeg hadde sendt han facemelding, han fant den ikke siden han satt med face på mobil.

Tastet litt frem og tilbake, vet ikke om han helt skjønnte hvem jeg var men jeg sa ihvertfall at han gjerne måtte si om han ville finne på noe en kveld. Eller ikke.

Æsj, fylla har skylla.

Enten så har jeg driti meg ut, eller så fatter han interesse og kommer på banen etterhvert..

Heheheh! Sånn som mormor gjør - bare at hun RINGER for å fortelle at hun akkurat sendte meg en sms. Sjarmerende det da. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...