AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Åh. Hva ER det som skjer når man plutselig ser en person man ikke aner hvem er og får sommerfugler og totalt skjelven? Haha. Jeg er en person som sjelden, veldig sjelden får sånne "følelser" for noen. Kan ofte se menn som jeg tenker "mm, han var ganske søt, kjekk osv", men i går så jeg en gutt/mann som bare satte i gang alt i meg! Vi stod og ventet på bussen på samme stopp da jeg først la merke til han. Han stod et stykke unna. Etter en stund gikk han og stilte seg ved siden av meg. Jeg prøvde å ikke se på han, men følte at han titta på meg:P Så gikk vi inn på bussen gjennom hver vår dør (var masse folk), og på bussturen så innbiller jeg meg at vi stod å kikka på hverandre. Han var så utrolig søt. Jeg klarte ikke fokusere på NOE som helst annet enn hvor vidt jeg skulle smugse på han. Hahaaaa. Så måtte jeg gå av bussen og gå forbi han. Da ble jeg jo så skjelven at jeg trodde jeg skulle dø. Fortet meg av bussen uten å se på han. Men da bussen kjørte videre forbi meg når jeg hadde gått av så jeg inn og da så han ut og rett på meg mens jeg så på han. HAHAHAAA. Må le høyt av meg selv. samtidig som jeg er kjempefacinert over hvordan det er mulig å få sånne "følelser" for en man ikke kjenner. Iallefall når det går fem år mellom hver gang jeg får sånne sommerfugler av en person:P Og det plagsomme er at jeg ikke aner noe om han, utover at han var på samme buss som meg. Har aldri sett han før heller. Så nå må jeg definitivt begynne å ta bussen oftere. hahaaa. Anonym poster: f5f9e3cddeab47b32f0a080b24adf967
PanLi Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Åh! Det er en helt fantastisk følelse, er det ikke? Jeg elsker når sånt skjer! Det er ikke ofte, men følelsen og adrenalinrushet vedvarer en god stund. Jeg tenker det er en eller annen biologisk "trigger" involvert der. Noen er, rett og slett, bare en god genetisk match. Naturen kan være fin sånn, synes jeg. Jeg tror ikke alltid ting er så rasjonelt som man skulle ønske... Månedskort på bussen?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Også nå om vinteren vor folk er pakket inn i så mye lær at man bare ser ansiktet. Men blir litt sånn jeg også, så en på lesesalen og drømte meg helt bort. Anonym poster: 7541031aadb6bfb153bb3233ef783a85
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Åh! Det er en helt fantastisk følelse, er det ikke? Jeg elsker når sånt skjer! Det er ikke ofte, men følelsen og adrenalinrushet vedvarer en god stund. Jeg tenker det er en eller annen biologisk "trigger" involvert der. Noen er, rett og slett, bare en god genetisk match. Naturen kan være fin sånn, synes jeg. Jeg tror ikke alltid ting er så rasjonelt som man skulle ønske... Månedskort på bussen? Veldig fin følelse. Kjekt å kjenne at jeg fortsatt er i stand til å føle slikt:P Men ganske rart da, at man bare ved å se på enkelte kan sette igang sånne reaksjoner. Spesielt når jeg nesten aldri opplever det. KOmmer sikkert aldri til å se han igjen! haha Anonym poster: f5f9e3cddeab47b32f0a080b24adf967
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 ..og om jeg skulle se han igjen så har det jo ikke noe å si.. Anonym poster: f5f9e3cddeab47b32f0a080b24adf967
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Men når du ser en du liker så utrolig godt, hva er greia med å prøve så hardt og overse han? Skjønner at det er en forsvarsmekanisme, men nå er det ikke akkurat sikkert at du noensinne ser han igjen. Kjæresten min var akkurat sånn, traff henne gjennom jobben, men de første gangene virket hun utrolig uinteressert. Til den grad at hun omtrent snudde ryggen til når jeg kom inn i rommet, det førsteinntrykket jeg fikk av henne var absolutt ikke noe som oppmuntret meg til å ta kontakt. Og det skal mer til å ta kontakt med noen som prøver å overse deg på bussen enn i en jobbsituasjon, syns ikke en bør forvente at drømmeprinsen skal gå hele planken selv. Anonym poster: 2d6e2e1cb1983aef370ad607cfb78b8b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Men når du ser en du liker så utrolig godt, hva er greia med å prøve så hardt og overse han? Skjønner at det er en forsvarsmekanisme, men nå er det ikke akkurat sikkert at du noensinne ser han igjen. Kjæresten min var akkurat sånn, traff henne gjennom jobben, men de første gangene virket hun utrolig uinteressert. Til den grad at hun omtrent snudde ryggen til når jeg kom inn i rommet, det førsteinntrykket jeg fikk av henne var absolutt ikke noe som oppmuntret meg til å ta kontakt. Og det skal mer til å ta kontakt med noen som prøver å overse deg på bussen enn i en jobbsituasjon, syns ikke en bør forvente at drømmeprinsen skal gå hele planken selv. Anonym poster: 2d6e2e1cb1983aef370ad607cfb78b8b det er snakk om en villt fremmed altså Anonym poster: f5f9e3cddeab47b32f0a080b24adf967
Raven Emerald Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Ta med deg en termos full av god og varm kakao, og en camping-stol, og et pledd, kle deg godt, og så rigger du deg til i buskene ved bussholdeplassen (om det er sånt der), eventuelt litt bortenfor busskuret. Og så venter du. Vi trenger en ny bussmann nå.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Haha, det er ikke helt sånn. Dessuten vet jeg ikke hvor han gikk av siden jeg var så dum å gikk av der jeg skulle Men vet sånn ca område bussen kjører i da. Men er jo ikke sikkert han bor der. Hahaaaa. Men vi trenger nok en ny bussmann ja. Anonym poster: f5f9e3cddeab47b32f0a080b24adf967
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå