Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en mann gir ei jente en lang, god klem, holder henne tett inntil seg og slipper ikke med det første, er det et godt tegn på at han liker henne/er glad i henne?

Anonym poster: 98733e4d0a0f2b0c35f2fa10c496147b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.. ja tror da det?

Skrevet

Tyder ikke på at han misliker henne, i hvert fall. Men det kommer litt an på mannen hvor mye han legger i det. Jeg kjenner menn som aldri klemmer, og jeg kjenner en som klemmer alt som kommer hans vei hardt og lenge. Han siste er homofil, men det er en annen sak. :laugh:

Anonym poster: a86c79e103e2a15e4f805c9c704bca51

Skrevet

Tyder ikke på at han misliker henne, i hvert fall. Men det kommer litt an på mannen hvor mye han legger i det. Jeg kjenner menn som aldri klemmer, og jeg kjenner en som klemmer alt som kommer hans vei hardt og lenge. Han siste er homofil, men det er en annen sak. :laugh:

Anonym poster: a86c79e103e2a15e4f805c9c704bca51

Hahaha. :D Han jeg snakker om er ikke homofil, men han gir som regel de han møter en klem. Han har flørtet en del med meg i det siste, men det har vært mer direkte seksuelt rettet. Nå holdt han meg i et fast grep, og slapp ikke med det første. Kan det bety at han føler noe mer for meg enn at han bare er ute etter "et ligg"? :)

Skrevet

En lang god klem betyr normalt at man er glad i den man klemmer, men det trenger ikke være seksuelt i det hele tatt. Det kan like gjerne bety at han ser deg som en veldig god venn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er greit om man ikke har sett hverandre på en stund og kjent hverande leeeenge.

Det er så koselig når min samboers venner gir meg slike bjørneklemmer.

Endret av Wonders
Skrevet

Tror jeg ville sett an hvilke andre signaler som ble gitt før jeg tolket en god klem til å være seriøs interesse. Det er mange som gir klemmer til dem de liker uten å ha noen baktanker med det.

Skrevet

Tror jeg ville sett an hvilke andre signaler som ble gitt før jeg tolket en god klem til å være seriøs interesse. Det er mange som gir klemmer til dem de liker uten å ha noen baktanker med det.

Han har flørtet med meg en liten stund. Vi møtes ikke så ofte, men har vært bekjente i flere år. Det er først de siste månedene han likevel har begynt å vise interesse. Han gir meg masse komplimenter, sender meg flørtende sms, og tar på meg... Jeg har alltid fått klem av han, men nå blir de bare lengre og lengre, det føltes som om han ikke ville gi slipp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...