AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 I går var jeg på gruppetrening i sal sammen med intruktør og 10-12 andre damer. Vi holdt på med sånn stor ball og av og til var det veldig tungt. Det var bare lav musikk i rommet + instruktøren som snakket. jeg tok virkelig i og ga jernet. Pustet og stønnet og følte at jeg var den eneste i rommet som gjorde det. Tenkte, pytt-pytt, gir nå blaffen i det, må jo ta i. Sikkert bare jeg som ikke hører de andre. Men da treninga var slutt fikk jeg kommentar fra en av de andre i gruppa at det var da voldsomt som jeg tok i .......... Så jeg må bare spørre. Er det vanlig at damer ikke lager "lyd" når de trener? Hørte ingen andre som pustet og peste, bare meg. Syns det var dritflaut og er usikker om jeg skal gå må neste time. Anonym poster: b8ba0b6d854a91ef9a100ddaccb78ac3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Noen er bare på senteret for å flotte seg. Drit i de! Håper du fortsetter med treningen din: Det er sånne som deg jeg vil ha på timen min! Hilsen treningsinstruktør. Anonym poster: e235e383df89a9e2817094b57542d760 11
Chloe- Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Åh, jeg hadde blitt så j* forbanna på vedkommende. Har ikke hørt maken til frekk kommentar! Hvor er denne balltimen? Jeg kommer gjerne og gir jernet (inkludert pusting og pesing) med deg!! 7
Blå Trombone Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Åh, jeg hadde blitt så j* forbanna på vedkommende. Har ikke hørt maken til frekk kommentar! Hvor er denne balltimen? Jeg kommer gjerne og gir jernet (inkludert pusting og pesing) med deg!! Jeg blir også med. Høres ut som skikkelig trening, ikke den "leketreningen" man bedriver der jeg trener. 1
sajk Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Jeg puster og peser også. Jeg ser ikke Poenget med å trene hvis ikke jeg for 100%! Og da blir det pusing og pesing jaa Kjör på drit i de andre!bfe burde jo trene så hardt at de ikke legger noe särlig merke til andre 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Haha, gi blaffen i dem! Jeg puster og peser også, av og til stønner jeg litt til og med. Når jeg skal kline til på en markløft med 50 kg, for eksempel. Ingen grunn til å holde inne lyden. Dessuten er det lettere å ta i skikkelig dersom man kliner litt til med stemmen også. Anonym poster: 76741a5467ffa25993613776dad45f8a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Åh, jeg hadde blitt så j* forbanna på vedkommende. Har ikke hørt maken til frekk kommentar! Hvor er denne balltimen? Jeg kommer gjerne og gir jernet (inkludert pusting og pesing) med deg!! ja,det er vedkommende som er idiot her. hva søren er vitsen med å komme på trening i full sminke,perfekt hår, fint antrekk og trene akkurat nok til å ikke svette? lurer nesten på om de jentene trener før treningen. Pingelling, drit i dem ts,bare stå på du! Anonym poster: fe649c95eaa1a539c21ab52f004df21c 1
Gjest brutal mann Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Svaret ditt skulle vert "Ja, jeg er jo ikke her for å leke trening." Det teiteste jeg vet er alle disse hunkjønn som ikke blir svette og som bruker mer tid på prat en trening. De skal liksom ikke bli røde i ansiktet eller få bolekropper Sånn helt generelt mener jeg kvinner på treningssenter bør minst doble innsats og belastning. 5
Strixvaria Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Det er det samme mange steder. Kommer aldri til å glemme langintervalltimen (spinning) hvor ei dame i 40åra møtte opp med skikkelig penbukse, fin overdel og perleøredobber - nysminket og 'pyntelig' som om hun skulle i selskap. Hva hun skulle på den timen er det ingen som vet. Ikke trente hun nevneverdig hardt heller, hun satt nå på sykkelen og tråkket så forsiktig hun kunne, for ikke å svette, sannsynligvis.. De tar jo bare opp plass for oss som faktisk er der for å trene. Men jeg ser dette ofte. Mange kvinner, særlig yngre, som sminker seg i garderoben før de skal trene, og så står de og småhopper på tredemølla en times tid uten at de svetter så mye som en dråpe. Jeg skjønner virkelig ikke at de gidder - det må være den mest bortkastede treninga jeg har sett. Ikke blir de spreke, ikke forbrenner de noe særlig, og ikke blir de sterke heller (ingen av disse trener jo styrke, må skjønne - tenk om de skulle fått synlige muskler :sjokkert: !!) Pust og pes med god samvittighet du, og ha et skikkelig sarkastisk comeback som virkelig stikker klart i tilfelle noen prøver seg. Da pleier det å bli stille.. 3
orgus Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Det er jo det som er problemet til mange, de har en sånn aversjon mot å ta seg helt ut - eller å prøve og legge på mer vekter. Man skal jo ikke presse seg for langt, men hvis man står og gjør akkurat det samme uten noe endring, vil man jo heller ikke få noe progresjon.
HerbGirl Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 Ville svarte noe ala: "Ja det er jo derfor jeg er her - det var en bra time altså! Ble du ikke svett engang du eller?" 1
Gjest Sobril Skrevet 19. januar 2013 #12 Skrevet 19. januar 2013 Ville svarte noe ala: "Ja det er jo derfor jeg er her - det var en bra time altså! Ble du ikke svett engang du eller?" Samme her!
nickless Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Tenkte faktisk på det samme for noen dager siden når jeg var på intervall spinning time. Jeg ga jernet i spurtene , og pustet(naturlig nok) godt ut etterpå. De andre på timen ga ikke en lyd fra seg... litt pinlig , men kommer til å tråkke på neste gang også jeg! Gidder ikke dra på trening uten å svette på ryggen når jeg drar der fra!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #14 Skrevet 20. januar 2013 Ok, da vet jeg at jeg ikke er helt rar om jeg puster og peser litt høyt. Kunne jo forstått at en slik kommentar kom fra en litt tankeløs ungdom, men det var fra en dame på rundt 50. Får stille meg lengst mulig unna henne om vi møtes på neste time. ts Anonym poster: b8ba0b6d854a91ef9a100ddaccb78ac3
Gjest Crazycatlady Skrevet 20. januar 2013 #15 Skrevet 20. januar 2013 Jeg pleier også å puste og pese på trening. Trodde det var normalt å gjøre når man trente. Jeg er i alle fall på trening for å trene og ikke for å skravle eller vise meg frem. Drit i henne for det er jo hennes problem. Kanskje hun skulle prøve å ta i litt selv og fokusere på treningen og ikke andre.
Rosalie Skrevet 20. januar 2013 #16 Skrevet 20. januar 2013 Tenkte faktisk på det samme for noen dager siden når jeg var på intervall spinning time. Jeg ga jernet i spurtene , og pustet(naturlig nok) godt ut etterpå. De andre på timen ga ikke en lyd fra seg... litt pinlig , men kommer til å tråkke på neste gang også jeg! Gidder ikke dra på trening uten å svette på ryggen når jeg drar der fra! Har vært på noen spinningtimer hvor store deler av salen gisper etter luft når siste "motbakken" er unnagjort. Og jeg hadde virkelig ikke klart å la være å stønne når jeg skal ta de siste repitisjonene med "frimann" på bodypump. Til og med på zumbatimene jeg går på står vi og hikster etter luft med hendene på knærne etter enkelte sanger. Jeg gidder heller ikke å dra på trening uten å ta meg ut. Ærlig talt. Jeg har da andre steder å leke pyntedukke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå