AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Han gjorde det slutt med meg, men... Det tar helt av med hvor mye han skryter. Hva er det som gjør at en ex skryter og prøver å gjøre meg sjalu? Vi har kjent hverandre lenge, og han var absolutt ikke en som måtte skryte av seg selv hverken før, eller etter vi ble sammen. ja, greit. Han har det veldig bra nå, men det er veldig åpenlyst at han føler at han må skryte av seg selv, og det som har skjedd i livet hans i det siste. Hvorfor føler han et behov for å gjøre det? Anonym poster: 080554c95ceb7eb07e3c76541a7f699d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Han tok kontakt med meg. Jeg hadde slettet nr hans for lenge siden. Han tok kontakt med meg og sa at han tenkte mye på meg. Og han sa at han kunne slette nr mitt og glemme meg, men at det kom til å bli vanskelig for han. Jeg tenkte "jaja, jeg er jo over han, men vil likevel være hans venn". Han har sendt meg sms grytidlig på morgenen 3 dager etter hverandre nå, siden han tok kontakt. Han sender sms før han begynner på jobb og vi snakker litt utover dagen. Han sier han fortsatt bryr seg om meg. men det er veldig åpenlyst at han har behov for å skryte. (skriver fra treig mobil,unnskyld om det blir rotete) TS. Anonym poster: 080554c95ceb7eb07e3c76541a7f699d
Gjest *Maja* Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Høres ikke ut som vennskap. Her er det bare han som får utløp for at han har det dødsbra og du er ikke interessert i å høre om det. Move on.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Og hvordan svarer / svarte dere eksen når han skrøt? Jeg har bare vært veldig snill og støttende når jeg svarer han, fordi jeg vil ikke han skal tro at jeg er sjalu. noe jeg ikke er heller. skal jeg begynne å skryte av meg selv tilbake eller? Vil ikke ignorere han eller skifte samtaleemne da vil han tro at jeg er sjalu. Kjenner han såpass. TS Anonym poster: 080554c95ceb7eb07e3c76541a7f699d
Neket Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Skryt tilbake. Understrek at du aldri har hatt det så bra før. Eller si det er for sent, du har gått videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå